ponedjeljak, 17.09.2007. ♥

♥ Da li je ikome do mene stalo?Voli li me on kao i ja njega....drugi nisu važni...samo ja i on u mojim očima i srcu....

U mojoj glavi je rat....a tek u mom srcu....imam osijećaj da polagano tonem....nemam nikoga tko je uz mene....nikoga tko će mi reći volim te...ti si moja sjajna zvijezda...ma samo da me primjeti mi je dovoljno....

Inače kod mene vam nema ništa novo...sve po starom....ludim,volim a da mi nije uzvaćeno...itd,itd...
Ne znam ni koliko će moja ljubavna priča imati sretan završetak......ali kad bolje razmislim sigurno hoće...jer ako on nije zaljubljen u mene,ja ću se odljubiti već jednom od njega i zaljubiti ću se sretno....(kako sam optimistična)....

Moram reći da nisam jedina koja pati...Petri je isto....sigurni smo da je on zaljubljen u nju...i da mu se ona sviđa,ali kao da ga nešto zaustavlja....dečkima je ljubav kao pjesmica kad si sretan...KAD SI SRETAN PLJESNI DLANOM TI O DLAN,KAD TI JE DOSADNO SLOMI CURI SRCE....to me užasno nervira....Tea je zaljubljena u 2 dečka iako ona to ne želi priznati...ali istina je s jednim je hodala već 7 puta najmanje....a onaj drugi dečko je iz jednog drugog razreda je 100posto zaljubljen u nju...ali ne želi priznati,ona je spalila njegovu sliku,ali nije to imalo nikakav učinak...Daniela ima najviše sreće....ona i Dino nešto muljaju....ali već će oni smuljati....ali Danči je imala nekog Varaždinca...pa smo joj mi pjevali JA SAM VARAŽDINEC,VARAŽDINEC,SVOJE ZEMLJE SIN...Koja je to ljubavna priča...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tko zna kako ćemo mi završiti....

Evo jedan spot....tu pjesmu volim,ali još nisam vidjela spot...ali pjesma je super.........
mislim da su ovo neki pederi...ali super je...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.