srijeda, 04.10.2006.

Hi people... ;)

Hi people;)mah. Evo stavila sam ovaj naslov, jer kao i uvijek neću pisati o ničem specijalnomrofl. Malo sam tražila po netu neš o streptokoknoj angini jer mi je to tema za biologiju. Nisam trebala pisati referat, ali pošto nemam niš pametnijeg za radit napisala sam gasmijehcoolyeswink. U subotu sam bila s best frendicom u kinu, gledale smo jako cool film ,,Svakog gosta, tri dana dosta''. A fakat je zakon, ak stignete pogledajte ga, obavezno ga pogledajtethumbup. Neš sam čula da je Ana bolesna, al zapravo se još nismo čule. Valjda nema novaca na mobu jer mi ne odgovara na poruke, a na MSN-u je nema. Tako da vam neću moći reći kak je ona i kaj radi. Danas je u Zagrebu pao takav pljusak... To je bilo nešto strašno! A baš šteta, dogovorila sam se s frendovima iz razreda da u subotu idemu neš gledat u kino, mislim ići ćemo, bez obzira na vrijeme, ali bi ipak bilo lijepo da sjaji Suncenut. Ne znamo još kaj bi gledali, al najvjerojatnije ćemo neki horor, još moramo vidjeti koji. Evo, idem ja sada ponovo učiti... Ali ću vam staviti jednu super pjesmu Deja Vu... Pa da malo uživate. Big kisss šaljem svima.

By: Tiacerek




Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

- 15:44 - Komentiraj (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kroz ovaj blog će te zajedno s nama proživljavati sve naše trenutke....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Paperdollheaven

Blogovi:
bleaklydeath
black angel
ana
tia

NEŠTO O NAMA...
Zovemo se Ana i Tia, znamo se od malih nogu, treniramo tenis, volimo r'n'b, pop, zgodne dečke, rozu i shopping.... ne volimo dvolične osobe, zmije i pauke, zlobu....

ova će vam tablica pomoći da saznate što znači kad ugledate ove brojeve na satu...
00:00 - Voli tecerek
01:01 - Prati te ljubavcerek
02:02 - Srest ćete secerek
03:03 - Jako te volicerek
04:04 - Nikad te neće zaboraviticerek
05:05 - Ozbiljno će se zaljubiti u tebecerek
06:06 - Pomitit ćete secerek
07:07 - Vara tecerek
08:08 - Ljubomornacerek
09:09 - Telefonski pozivcerek
10:10 - Plavi dečko želi te vidjeticerek
11:11 - Jedan dečko te volicerek
12:12 - Sexcerek
13:13 - Crni dečko te volicerek
14:14 - Želi tvoj poljubaccerek
15:15 - Želi te opetcerek
16:16 - Dogodit će se nešto lošecerek
17:17 - Poljubit će tecerek
18:18 - Dugo će te voljeticerek
19:19 - Netko koga ne znaš te volicerek
20:20 - Čeka tecerek
21:21 - Sviđaš se onom ne kojeg mislišcerek
22:22 - Vidjet ćete secerek
23:23 - Predložit će ti...cerek


Free Website Counter
Free Website Counter