ponedjeljak, 21.08.2006.

Hej, evo ispričavam se kaj nisam ništa posebno pisala duuuuuugo vremena, al bila sam na moru, miš na kompu mi ne radi a s tipkovnicom je teško pa zato nemam ni naslova za post. JA sam vam dragi moji jednostavno uživala. Bilo je presuper. Svaki dan smo se kupali, bila sam na pedalini s društvom, skoro sam vidla svoju bivšu (naglasak na bivšu) simpu koja me btw živcira jaaaaaaako i tak. nemrem ni sad puno pisat jer mi je tata doma pa da ne vidi ovo. Jooooooj, loša vijest, brzo škola!!! JA neznam, kak ću ja to izdržat. Rekla sam si da moram zapet ove godine iako neznam, mi imamo najstrože profaće skoro u gradu tak da..... Prošle god mi je prosjek bio 4.9. samo povijest sam imala 4. Nije pošteno. Ja znam za 5. Taj profesor mrzi sve cure iz razreda a mene pogotovo jer imam bolje ocjene od njegovog miljenika i onda ja moram imat 4 da bi on mogo imat 5 i da nebi bila bolja na kraju. A iz zalagajna mi nikad nije dao 5! Njemu je zalaganje dizanje ruke na satu! Kakve ja imam koristi od toga, kad na 30 pitanja 30 puta dignem ruku i nikad me ne prozove pa mi da 4. Iovak ima 100 godina, i treba u mirovinu jer mu valjda unuka već ima 25 hehe. A i moja mama veli da tebi profesor zlaganje ocjenjuje sa 1 ili 5. Il se trudiš il se ne trudiš. Bedasto je. Al nadamo se svi da će taj profać otiči iz škole sad, iako zapravo jako dobro predaje i zapravo je jaaaako učen čovjek i treba ga poštovat. Al ipak.....E, ja sam si ove godine postavila mnoge ciljeve:
1. proči s 5.0 (iako teško moguće)
2. bit u boljem odnosu s dečkima (cure nisu uvijek najbolji prijatelji, pogotovo ak su ljubomorne)
3. steć više samopouzdanja (prije sam užasno sve primala k srcu i loše mislila o sebi čim bi mi neki glupan udjelio neki ''kompliment''
Ima još tog al se nemrem sad sjetit svega, a i tata mi se zbudil. Pussssa.
Vaša Ana

- 12:49 - Komentiraj (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kroz ovaj blog će te zajedno s nama proživljavati sve naše trenutke....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Paperdollheaven

Blogovi:
bleaklydeath
black angel
ana
tia

NEŠTO O NAMA...
Zovemo se Ana i Tia, znamo se od malih nogu, treniramo tenis, volimo r'n'b, pop, zgodne dečke, rozu i shopping.... ne volimo dvolične osobe, zmije i pauke, zlobu....

ova će vam tablica pomoći da saznate što znači kad ugledate ove brojeve na satu...
00:00 - Voli tecerek
01:01 - Prati te ljubavcerek
02:02 - Srest ćete secerek
03:03 - Jako te volicerek
04:04 - Nikad te neće zaboraviticerek
05:05 - Ozbiljno će se zaljubiti u tebecerek
06:06 - Pomitit ćete secerek
07:07 - Vara tecerek
08:08 - Ljubomornacerek
09:09 - Telefonski pozivcerek
10:10 - Plavi dečko želi te vidjeticerek
11:11 - Jedan dečko te volicerek
12:12 - Sexcerek
13:13 - Crni dečko te volicerek
14:14 - Želi tvoj poljubaccerek
15:15 - Želi te opetcerek
16:16 - Dogodit će se nešto lošecerek
17:17 - Poljubit će tecerek
18:18 - Dugo će te voljeticerek
19:19 - Netko koga ne znaš te volicerek
20:20 - Čeka tecerek
21:21 - Sviđaš se onom ne kojeg mislišcerek
22:22 - Vidjet ćete secerek
23:23 - Predložit će ti...cerek


Free Website Counter
Free Website Counter