< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

evo šličica

naj pametnija uzrečica
Image Hosted by ImageShack.us
to me....

Image Hosted by ImageShack.us
moj najdraži...


Friendster

Friendster




evo par o meni:
žensko sam!!!rolleyes
živim u zghrvatska
8.rmad
kad me upoznate mislite
da sam bar donekle normalna,
al kad me malo bolje
upoznate, skužite da sam
daleko od toga.
optimist sam
slušam LP, RHCP i ostalo
mrzim cajke i pop
idem na jahanje
i evo još par tog:
nevojim:
školuburninmad
šminkeremad
umišljene ljude,
razmažene,
one koji puno seru,
itd
volim:
free timethumbup
crtatmouthwash
jestnjami
životinjezujo
hodat bosa
slušat glazbudead
rokere,metalce,pankere,
i tima sličnecerekcerekcerek
čoksu!!!!!nut
spužvu bobawave
glupirat selud
itd.............

Image Hosted by ImageShack.us


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o )
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i
tako mu pomognite na njegovom
putu do World Domination!!!

LINKOVI

moje frendice:
irena ;-)-luda cura
blog predobar!!!!!posjetite!!!

zika :>-frendica s jahanja. cura je tako spaljena!jedna od najluđih koje znam!!

sarica-frendica iz razreda, blog je jako fensi.ako volite rozo obavezno odite!!!!!

frendice s bloga:
LuChIjA-super cura blog legendaran!!!!!!!!!!!!!!!

izgubljena u vremenu i prostoru-odlična je, blog je zakon!!!!


ak sam nekog zaboravila-nemojte se furit nego mi recite!!!

Image Hosted by ImageShack.us

evo bijednog brojača

Free Counters
Free Counters





Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



image hosting file

image hosting file



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Bigoo

Bigoo




Customize your blog

Customize your blog



image hosting file

image hosting file



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 04.05.2007.

eto pogledah svoj blog nakon mjesec dana ..................................kak sam ga zapustila.................nut
ako me još neko čita svaka mu čast jer uopće se više ne trudim oko ovog i zato je tako bijedno...........a možda ga opet krenem pisat...............................................ili ne?

uglavnom odlučila sam se malo javit...reda radi.......mah
evo šta se desilo u zadnje vreme:rofl
(sumnjam da će vas zanimat)
-profesori nam seru kak se vulgarno oblačimo pa smo odlučili jedan dan doć svi u minjacima.
to smo razglasili u školi pa je pola škole došlo u minicama........lol smijehnaughty
-bila sam u Hercegovini na 4 dana s Ružom.....zujo bilo je zakon!!!!!
bila sam na krosu i došla na kraju(glavno da sam osvojila majcu i milk šnite!!njami)
i tak dalje neda mi se više pisat sad je u školi ludnica e crkavam jedva čekam da završi da odem od tih luzera užas kak me nervaju poludit ću!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmadburninmadburninmadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

byebye





| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.