ew0 maL0 frend0wa

Image and video hosting by TinyPic
KikiCa -
× pReLud
× PredoBar
× ZabawaN
× maNekeN
× zGodNi :))

Image and video hosting by TinyPic
MudrY
× uVijeK tU kaD ga tRebaM :)
× LuuuD
× zaBawaN
× zGodNi
× pRedobaR

Image and video hosting by TinyPic
× PakiCa
× Kralj
× ZgodNi
× Mali pLawi
× ZabawaN ...

Image and video hosting by TinyPic
× SteLLa
× LjubaV m0a
× PreLuda
× ZgodNa maLa xD
× FannY


Image and video hosting by TinyPic
× saNdriCh
× pReLuda
× zGodNa
× zAbawNa

Image and video hosting by TinyPic
× KarLo i VinKa
× NemaM rijeČi !!
× Pre0dbri su !! :))



Image and video hosting by TinyPic
× Tinc0
× LjePa
× ZajeBana
× VoLiM jU :)


Image and video hosting by TinyPic
× Kikii !!
× Preludi likac
× Zaebant !!
× Zgodni !! :))

Image and video hosting by TinyPic
× iWaNa
× DobRa
× MutaVa(k0 i ja)xD
× Lijepa
× PlavuŠa !! :))) <3

Image and video hosting by TinyPic
× MaRiN(šečeR na kRaju xD)
× KomaD maLi
× NajboLji je .. :)
× UviiiJek uZ meNe
× sVe naJ naJ ! :))

××××KaD j0s naBaviiM sTavim,neDa mi sE saD ziCat ljude 0k0l0..××××puuSa

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


matematika???

by bLoG MaSteR (:

Opis bloga

m0i ziV0t,
nE zaNimaJu mE
gLupi k0menTari..
zZ . . :) !

Tv pr0graMčiĆ :)

subota, 14.02.2009.

eei

ew0 mene mal0 tu...
kao prvo svima sretno
valentinovo...Bubek
vtnnCs.... svratila sam jer
sam ljuta,i moram se negdje
ispucat...sryte swi koji vjerujte
u ovaj dan..ali meni je cisto sranje!!!
ima svasta novog...iam noovog decka..
ma svastaa...bila u šopingu..:D...
zarazila se pjesmom Kafana na Balkanu..
pre dobraaa je...ma ugll...aimo dalje
Danas sam se zbudila i isla na trening
(cheerleaders)--->(za nepismene )Navijacice nut
pa sm0 uvjezbavali k0re0grafiju 0w0 0n0...
pa d0sla d0ma i 0nda van na r0lee..
bili wani i sreli sustra pa se zaebavali....
0nda isli prema sk0li i vidli ljubavi m0jee...steLLu i Ninu
pa sm0 s njima 0stale...pa sm0 se zaebavale...
pa isli do Nine...pa do mega...jadaN suster..cura mu nije dosla
kuja..mogla se bar jawit...xD..pa je dao ruzu Nini a meni medekaa
sretansretan....pa sam ja d0ma 0sla .. i sad tu glupiram se
jer sam se posvađala sa starcima...burninmadburninmad
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
uredujem malo slikice na foto skejpu..i slusam mjuzuuu..:D
0d0 .. Pusek0 . ljubavi m0j0j (b0jfrendu) m0niki,eLLi,steLLi,
Nini,Ivani,Tadickama,M0ny(RudeeS) ....... pusaa kisswave



| komaj (10) | iL se množi | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.