ew0 maL0 frend0wa

Image and video hosting by TinyPic
KikiCa -
× pReLud
× PredoBar
× ZabawaN
× maNekeN
× zGodNi :))

Image and video hosting by TinyPic
MudrY
× uVijeK tU kaD ga tRebaM :)
× LuuuD
× zaBawaN
× zGodNi
× pRedobaR

Image and video hosting by TinyPic
× PakiCa
× Kralj
× ZgodNi
× Mali pLawi
× ZabawaN ...

Image and video hosting by TinyPic
× SteLLa
× LjubaV m0a
× PreLuda
× ZgodNa maLa xD
× FannY


Image and video hosting by TinyPic
× saNdriCh
× pReLuda
× zGodNa
× zAbawNa

Image and video hosting by TinyPic
× KarLo i VinKa
× NemaM rijeČi !!
× Pre0dbri su !! :))



Image and video hosting by TinyPic
× Tinc0
× LjePa
× ZajeBana
× VoLiM jU :)


Image and video hosting by TinyPic
× Kikii !!
× Preludi likac
× Zaebant !!
× Zgodni !! :))

Image and video hosting by TinyPic
× iWaNa
× DobRa
× MutaVa(k0 i ja)xD
× Lijepa
× PlavuŠa !! :))) <3

Image and video hosting by TinyPic
× MaRiN(šečeR na kRaju xD)
× KomaD maLi
× NajboLji je .. :)
× UviiiJek uZ meNe
× sVe naJ naJ ! :))

××××KaD j0s naBaviiM sTavim,neDa mi sE saD ziCat ljude 0k0l0..××××puuSa

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


matematika???

by bLoG MaSteR (:

Opis bloga

m0i ziV0t,
nE zaNimaJu mE
gLupi k0menTari..
zZ . . :) !

Tv pr0graMčiĆ :)

petak, 16.01.2009.

heeJ pipLsi

ew0 mene mal0 tu ! :)
prw0 da wam kažem
pr0mjenila sam dizajn
jer 0b0žawam Balića
i swi weč znate da
danas p0činje Svjetsk0o
paaa..:)))hrvatskahrvatskahrvatska
0wak0 m0j mutaw dan : :D
zbudila se jedwa ošla u školu
tam d0sadaa...engleski,:S mrziiim
raska nam predaje engleski
kak0 je zhena mutava isus mater ..
ugL...pa tZk .. glupa pr0fa..k0 je
nju uči0 igrat ruk0met ... neznam
pa hRvatsKi...sjela sam s iv0m
jer nam nema martice :(((....ispred nas
kiki i d0my...trgali sm0 se 0d smijehaaa
pa mi je d0minik uze0 aj f0n :))) pa sm0 se
0nda tukli.........pa ZV0NIL0 k0načn0
pa sm0 se vani zaebavali .. d0my je im0
m0j aj f0n ... pa se ivana zaletila na mene
zagrlila me i 0dletile 0badvije na p0d ..
na m0ju ruku :((( boliiiiii meeee :((cry
pa matisa .. d0sadna .. :(
ovi kaj imaju sve 5.ice su imali
neko natjecanje .. kai ti ja znam ..
pa d0ma .. d0sla i nasla stvari
idem0 van na valentinin r0djendan
jedva cekam....ubit cem0 decke .. .:)))
0nda d0ma pa na navijacice .. .:))
pa d0ma gleat tekmuu...:)))
uziiiivajte .. ...
LjubiiiM : IvaNu , Tinu , DidI,steLLu,mUdrYa ,
paKija mAlagIća,Marina...:))) kisskiss:



| komaj (8) | iL se množi | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.