Start the party - True fairytale diary - Blog.hr
31.07.2009.
Start the party

OKe. Ovi su dani ludilo. zabavni su, pervezni, puni smjeha, predobri, hororčine, puno zajebanih i perveznih filozofija itd. Napokon odmor od škole. Čak i spavam. Čudno, jer nikada nisam mogla spavati. A sada me jedva izvuku iz kreveta u 2 popodne :D. Lalalalalalallalalalala. Pjesme mi ne idu iz glave itd. I da, nisam nadrogirana XD. LOL. I tako, da bi ste shvatili koliko sam zmotana, čitam priču koja se zove "Napustena", a ja zlanem "Napusena". Osmjeh mi ne ide sa lica. Ugl. da vam malo to opišem. Ja živim u zagorju i tamo vam je stvarno puno kuruze. I tak se ja šetam sa Ivanom i mi strgamo po jedan kukuruz i onda ih mlatimo da vidimo koji će duže izdražt xD. LOL. Sasvim smo normalne, ali ljeto je, i vrlo se dugom nisam opustila i iskreno nasmijala. Kada bih vam opisala događaje koji su se dogodili u jednom danu taj bi post bio kilometarski. I tako. Al ajmo malo opisat 31.7.2009 (današnji dan :D) i nekakve nove tračeve. Dakle postoji jedan Dom, koji je inace drugi dom, opisati cu vam zasto se tako zove: Dom je nas drugi dom, di se ljudi i djeca okupljaju. Sa prednje strane su najcesce pijanci, a iza djeca igraju nogomet, imaju vježbe, vatrogasci i igralište. Svaki dan se do kasnih sati okupljaju svakakva djeca, i to, nekima je to kao "drugi dom", pa je i po tome dobilo ime "Dom". I tako, vec sam se dugo dogovarala sa Andrijanom i Ivanom da odemo na dom na sladoled i na igralište ali nikada baš nismo imale prilike, ili im mama nije dala, ili bi kod njih bili Bedenikovici. I tako mi danas idemo i tako, ja i ivana smo kupile si rumenka, a Andrijana isto rumenka i one Mambo bombone (jako zanimljiva informacija, zar ne?). Otišle smo se na igralište, sjele smo si na klupu. I onda me zazove Kristinina stara da ce Kristina doc na igraliste kod nas. A jbg. -_-". Al dobro. Nis sad. Ona je dosla tek za pol sata, a za to vrjeme ja i Andrijana smo se htjele klackat (nemojte mi govorit da sam djetinjasta jer je lijepo biti djete, i zabavljat se). Pošto Andrijana nije mogla mene zdić jer je preanoreksicna dosla je jos Ivana si kod nje sjest. Bilo je bas kul osim sto smo se naskakutale po tome. Ivana je čak zletila sa toga, haha. I tak, onda smo odlucili ic na tobogan i tamo radit pizdarije. Andrijana se pokušala "spustit" preko toga tako da bi zto sve prehodala, al se nije usudila. E onda smo se povukli na ljuljačke, i tada su bili dosli Zvonarekova, njezina sestra i Matija. A jbt, kaj su zurili. Zvonarekova se treba doselit u nasu skolu, al se malo preserava. Misli da joj nitko nije ravan. Al dobro, dalje kae bilo je to da su nas ogovarali, ali tko ih jebe, mene ona uopce ne smeta. Ne govore za mene da bi se samo kurvala. Ja imam svoj život, muziku i Ivanu i Andrijanu. I polje XD. Onda je došla i Kristina. I tako ona nešto počne mljet i kaže da su joj roditelji spavali sa mačkom. A ja kak sam zmotana sam zlanula " A na koji način? ". Onda smo se tak ja i Kristina pregovarale, i ja, filozofkinja joj kažem: "Pa nisam mislila na SEX. Oni su spavali i on je sa njima sam šta je bio dolje". I onda sam shvatila da sam zlanula još veču glupost. LOL. Al dobro, nakon svega toga, i rasprave o spavanju sa životinjama, pitala nas je dal idemo kod nje gledat peseke. Ajde dobro tu su me nekak nagovorili da idem. Preslatki su i ima jedan koji je živahan. I zločest. Podsječa me na Andrijanu zubo . I tak, onda smo se poslikali i tak. Na mobitelu imam preko 3200 SLIKANIH fotografija. Jebene su :D. Dakle onda smo išli prat ruke od pesa, pa nas je zatekla Kristinina baka pa se Kristina fala Bogu morala svađat sa njom. Bili smo se vratili na igralište, išla sam se ljuljat sa Andrijanom, a Ivana nije htjela jer je imala šos (ccc, pola "kul" stvari je propustila), a Kristina se ionako nikada ne ljulja. I bla, bla, evo ti opet rasprava, samo ne o mačkima nego o Zvonarekovoj. I onda smo opet išli kod pesa kod nje. (Zahvaljujući Andrijani rolleyes ) Nije da ne volim pse, nemojte to misliti. I tako, opet smo se igrali sa njima, pa smo opet morali ic prat ruke. Al tu je bio smjeh, ja i Andrijana smo ko munje proletile kroz njegu kucu, i oprale ruke tolkom brzinom, samo da nas njezina (Kristinina) babica ne skuži. E tu smo se stvarno smijale, bilo je preludo. I onda kak je Andrijana blesavo i retardirano djete išla je nagovarat Kristinu da ide kucat toj babici na vrata, haha. E ono što sam izostavila, je to kada smo drugi put išli kod nje, tj. kod peseka, Andrijana je išla buljit kroz prozor u njezinu kuću sa Ivanom i onda je zlanula da se Kristinin stari drži za kurac. Haha, tu sam pukla XD. Nakon svih tih peseka, na red su kao "morali" doč oni cakani miceki :D. Onda smo njih slikali, tj. Ivana ih je bila slikala. I onda smo krenuli "doma". Dok smo bili još na domu, tj. na polju koje je pokraj doma, sjeli smo si na neku drvenu klupicu, izvađali smo pizdarije, tračali smo, smijali se, i promatrali i tračali (to sam več rekla, al jbg) Zvonarekovu. Pa smo tamo bili i onda smo odlučili ić doma. Na cesti smo opet izvađali gluposti, sjedili smo na njoj, skrivali se iza jednog grma i vikali jednom mateju "MAAAATEJ", al to je zapravo Andrijana vikala. Onda smo opet radili gluposti pa me Andrijana htjela gurnu u jednu "veeeeeeeeliiiiikuuuuu" grabu, al me nije, hihi. Onda me je doma dočekala gunđava stara sa pitanjem " Di si ti, ti ste dovraga bile??". Like a first, bile smo na domu, večinom na igralištu i kod Kristine, i vratila sam se doma u 9. Kaj hoče? Onda je htjela da razgovara sa mnom, i onda mi je počela govoriti kako ja nisam komunaktivna. Tu sam se malo zamislila, jer sam ponekad i malo previše komunikativna, ali u dobrom smislu. I tak, dalje mi se neda više pisati ;D. Možda ovaj post vam je bio dosadan i nije poput postova koje uobičajno pišem, ali nadam se da vam ne smeta. I da moram spomenuti jednu Andrijaninu rečenicu koju je spomenula negdje na početku praznika:

"Kako je lijepo cuti da je ponedjeljak, a nejdes u skolu" Slažem se sa njom. Evo to je to od mene, volim vas puno, zabavljajte se i uživajte na praznicima =)).

Ljubim.
23:24 - Komentiraj { 33 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Life is a fairytale... Najčšće se zamišljamo kao netko drugi, a nismo svjesni
koliko možemo biti ponosni na sebe jer smo takvi kakvi jesmo.


About Her: myspace layouts


- Cura koja voli voljeti i ona nikada neće prestati
- Pati za nedostižnim, i svjesna je toga, ali se trudi i vjeruje da će ipak uspjeti
- Voli tebe
- Mrzi profesore iz povjesti i matematike
- Obožava tebe (jesam li to več spomenula?)
- Voli tvoje oći
- Voli samo tebe i tebe i tebe... U nedogled...

myspace layouts


Dali možda prepoznajete jednu curu kod mene? Onu koja voli? Ona koja je prezrela za svoj uzrast? Onu koju nikada nije odustala.


You Are My Destiny
Annini avatari :)
Just fix me - obavezno posjetite :)
NeaSims2 :)
Looda Mata Dizz
AbbeyDawnART
Flekii DZ

Albumi Download
Download Camp Rock Album.


Camp Rock

Songs:
-We Rock
-Play My Music
-Gotta Find You
-Start The Party
-Who Will I Be
-This Is Me
-Hasta La Vista
-Here I Am
-Too Cool
-Our Time Is Here
-2 Stars
-What It Takes

Kako skinuti?

Prvo trebate imati neki BitTorrent. Njega skinite ovdje: Klik.
Nakon što instalirajte ga. Onda kliknite na ovu tu sliku od camp rocka koju sam postavila... Pojavit će vam se ovaj link: Link.
Nakon toga kliknete na download: Kliknite na ovaj link za SLIKU.
Nako što to kliknete pojaviti će vam se neki prozor, u kojem samo spremite tu datoteku. Nakon toga ju pokrenete sa bittorrentom i bitTorrent će vam to skinuti za 15 minuta, ako ne i manje :)
To je to.


Lily Allen

Songs:

- Smile
- Knock 'Em Out
- LDN
- Everythings Just Wonderful
- Not Big
- Friday Night
- Shame For You
- Littlest Things
- Take What You Take
- Friend of Mine
- Alfie

Bonus Track:

- Naive (Kooks Cover) (Live Bonus Track)

Doll Domination
Hush Hush

- When I Grow Up
- I Hate This Part
- Jai Ho!(You Are My Destiny)
- Hush Hush; Hush Hush
- Top Of The World
- Halo
- Painted Windows
- Bottle Pop
- Takin' Over The World
- I'm Done

Headstrong

Headstrong

Tracks:
- Intro
- Some Much For You
- He Said She Said
- Be Good To Me
- Not Like That
- Unlove You
- Positivity
- Love Me For Me
- Goin' Crazy
- Over It
- Don't Touch [The Zoom Song]
- We'll Be Together
- Headstrong
- Suddenly

Bonus Tracks:
15 Who I Am
16 It's Life

THE VIDEOS

Ashley Tisdale - He Said She Said [2007]
Ashley Tisdale - Not Like That [2008]
Ashley Tisdale - Suddenly [2008]



credits
duckdz. - xxx