uskoplje

27.03.2009., petak

Krv zatočenika ranjenim pripadnicima Armije BiH

Sa suđenja Gasalu i ostalima za zločine počinjene u Bugojnu...


Admir Slipac, bivši pripadnik rezervnog sastava policije u Bugojnu, na suđenju Gasalu i ostalima kazao je da je nakon sukoba između Hrvatskog vijeća obrane (HVO) i Armije BiH u srpnju 1993. godine bio raspoređen na "osiguranju ratne bolnice u gradu".
- Jedne noći, dovezli su veliki broj ranjenika iz Gornjeg Vakufa, a zbog nedostatka krvi poslali su me da vidim hoće li neko iz Salona namještaja dati krv. Ja sam tamo otišao i trojica Hrvata su sami pristali da idu. Ja sam ih poveo do bolnice, gdje su dali krv i malo popričali s medicinskim osobljem, a potom sam ih vratio do Salona namještaja,
ispričao je svjedok.
U optužnici se navodi da su iz podrumskih prostorija Salona namještaja "Slavonija DI" pripadnici Armije BiH "izvodili zarobljene civile Hrvate i odvodili ih u prostorije Doma zdravlja Bugojno, gdje su ih prisiljavali da daju krv za potrebe ranjenih pripadnika Armije BiH".

Naredno ročište zakazano je za 1. travnja, javio BIRN-Justice Report. Više...

- 15:35 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

Linkovi

Lektira