uskoplje

19.03.2005., subota

Zaljubljenik u rodovska stabla i film iz Jacksonvillea

Gdje su i što rade: Ante Rajić


Uskoplje.blog.hr želi biti, između ostalog, i svojevrsno virtualno okupljalište Uskopljana, pa, u tom smislu, povremeno donosim i raznovrsne informacije o Uskopljanima koji žive izvan Uskoplja. Dakako, ne odvija se to ni po kakvu sustavu, već, jednostavno onako kako na informacije o Uskopljanima sam nailazim. Danas podsjećam na jednog zaljubljenika u rodovska stabla i film, a odnedavno i blogera…

Ante Rajić, fotografija s rodoslovlje.blog.hr "Ja sam daleke 1971 pokrenuo mali projekt kako sastaviti moj rodoslov? Počeo sam ispitivati moje roditelje o mojim precima oni nisu razumjeli zašto me to zanima, ja sam samo htio saznati tko su oni i kako su se zvali, nisam stigao daleko naravno zato sam krenuo u Arhiv hrvatske, gdje sam upoznao Bartola Zmajića (1907-1984), koji me je uputio i naucio kako naći podatke i kome se obratiti bio sam jedan od naj mlađih istrazivača tada.
Moji su iz Uskoplja, otac iz Vaganjca a majka iz Paloča"
, tako započinje svoj prvi post na blogu rodoslovlje.blog.hr Uskopljanin Ante Rajić koji živi u Jacksonvilleu na Floridi, SAD. Ante je već od ranije na internetu učinio dostupnim rodovsko stablo obitelji Rajićiz Voljica, a sada na svom blogu iznosi rezultate svojih širih istraživanja, pa za sada možemo pročitati o Zekama s Paloča, te vidjeti nekoliko starih zanimljivih fotografija (melankolični predmeti!). Osim toga slijedeći linkove na njegovu blogu, možemo saznati ponešto i o drugoj Antinoj ljubavi: filmu. Ante je, naime, svojedobno igrao manju ulogu u filmu A Hero`s story. Riječ je o priči Raoula Wallenberga snimljenoj 1985. godine u kojoj se govori o švedskom diplomatu koji je za vrijeme Drugoga svjetskoga rata spasio mnogo ljudi od nacističkog holokausta, a u kojemu su, između ostalih glumili i Richard Chamberlain, Relja Bašić i brojni drugi. No, da ne duljim: svi na rodoslovlje.blog.hr
- 08:00 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga

Linkovi

Lektira