Kontakt mail je: uskestaze@gmail.com ----------- čitajte nas na : http://uskestaze.comuv.com------------------------------Kontakt mail je: uskestaze@gmail.com ----------- čitajte nas na : http://uskestaze.comuv.com----------------------------Kontakt mail je: uskestaze@gmail.com ----------- čitajte nas na : http://uskestaze.comuv.com/

Ogulinske uske staze

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

O blogu
Ha, blog o Ogulinu, blog o Hrvatskoj. I sranjima na obje razine.
O sedmogodišnjoj povijesti bloga čitajte OVDJE


Linkovi
Ogulin blog
Maksova makimala
Ogulin u srcu
Radio Ogulin
Ogulin info
Grad Ogulin
Ogulinske uske staze 1

Tražilica
Loading

Televizija

18.10.2014., subota

Nisam mog'o kraće...

E jaka smo mi zemlja, za popizdit. Umjesto da svatko radi svoj posao najbolje i najpošteniji što može i zna, mi se uvijek bavimo nečim od čega koristi nemamo. Bilo da su u pitanju ustaše i partizani, vjeronauk, abortusi, zdravstveni odgoji, spremanje za dom na stadionima i slične bedastoće. Naravno svi su u tim raspravama jako žučni, jako glasni i jako agresivni. Obavezno se osnuje neki stožer za zaštitu nečega pa sve čekam kad će junferice osnovati stožer za zaštitu nevinosti. I obavezno se sabiru neki potpisi po ulicama, i uglavnom tu uvijek stoje isti tipovi, bez obzira o kojoj se temi radi. Dakle svi su jako glasni i svi imaju svoje ideje. Na žalost malo njih raspolaže sa nekom informacijom i znanjem, to jest uglavnom nisu nikako upoznati s tematikom kojom se, kao, bave. Sad se svi ufatili auto cesta. Ne damo naše ceste! To se naše ceste! I sve u tom tonu. Kao da će doć neki lopov, recimo neki Sanader (zna se), pa ceste strpat pod sako kao Škegro bocu (zna se) i nekud odnest iz Hrvatske. Zato bi valjalo o toj temi sagledati i neke konkretnije stvari.

To su naše auto ceste – kažu prosvjednici

Netočno. Nisu. Te ceste su građene kreditima koje jedva vraćamo jer su zna se koja braća frizirala cijene i napravile najskuplju cestu u svijetu. Bit će to naše ceste kad vratimo kredit za njih. Do tada, one nisu naše ceste.

Dugobabe, Kalmetina, Skladgradnja end so on

HDZ isto ne da naše ceste. Naravno, oni su osobno vezani za ceste. Jednu dionicu Dalmatine zovu Kalmetina, jesno vam je da ne zbog toga što je na njoj Kalmeta(hdz) lopatom asfalt razbacivo i šljunak dovozio. Bit će prije da je otud dosta toga odvozio. Institucije će ustvrditi što i koliko. Znate li za Dugobabe? Ne znate? Ovako piše u Wikipediji: “Dugobabe se nalaze sjeveroistočno od planine Kozjak. Poznate su kao rodno mjesto bivšeg premijera Sanadera. Našle su se u središtu afere zbog izlaza sa autoceste koji je nepotrebno napravljen u mjestu Vučevica nadomak Dugobaba”. Eto Ivo (hdz) si autocestu dopeljo ćaći u dvorište a mi smo sve to platili. To jest još otplaćujemo. Ovi iz Skladneradnje su radili tunele i farbali ih po “povoljnoj cijeni” a to im je omogućeno po sistemu “halo Bing, kako brat?”. Sistemom je ravnao slavni barba Luka(hdz). Ostali iz te hrvatske demokratske nakupine su sve to gledali sa strane, s pinkom ili bez nje i nisu ni zucnuli. Valjda to tada nisu bile njihove autoceste. A danas izgleda da jesu. Pa sad nariču nad monetizacijskim planovima za “naše” ceste.

Struka zna

Nakon sumnjivo najskupljih kilometara autoceste na svijetu, obojenih tunela, rođaka i rodbine na naplatnim kućicama i WC-a od zlata, krediti za gradnju ispali su neotplativi, a netko ih platiti mora. Tko god gospodario autocestama, kažu stručnjaci, one su spomenik bahatosti, odsutnosti logike i znanja .Nigdje u svijetu nemate tako autoceste daleko od gradova kao kod nas. Nigdje nemate tako udaljene čvorove jedan od drugog kao kod nas i nigdje nemate tako malo prometa kao kod nas, smatra profesor Ivan Dadić s Fakulteta prometnih znanosti.

Mijatova matematika

Jedan od inicijatora prikupljanja potpisa, predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić ustvrdio je kako je iznos od 80 milijardi!! Kuna minimalna očekivana zarada od auto cesta, kada se poplaćaju svi krediti (a čime Mijate?), uz pretpostavku porasta prometa za jedan posto svake godine.Nije nam Mijat otkrio s čime on to misli otplatiti te kredite a ni objasno poraste prometa. Dovoljno je da sada odete na stranice Hrvatskog auto kluba i pogledate kamere na našim autocestama. Što ćete vidjeti? Ništa. Prazne ceste. I tako 46 tjedana u godini. Imamo samo 6 jačih ljetnih tjedana, točnije tri vikenda i to je to. Ostalo vrijeme cestama caruje propuh i minusi u poslovanju. Od 80 milijardi -Nema ni kune.

Matematika iz planova HAC-a

Otvorite ovu stranicu i pročitajte http://www.hac.hr/UserDocsImages/poslovanje/Plan_poslovanja2014/PLAN_POSLOVANJA_HAC-a2013.pdf

To vam je plan poslovanja HAC-a za 2014. godinu. Tu se već u točki dva može isčitati da oni sami ne mogu pokriti ni amortizaciju cesta i da je planirano poslovanje sa NULA KUNA DOBITKA. Točnije piše ovako:

” Slijedom toga sukladno lanku 96., u rashodima poslovanja HAC-a uklju ena je amortizacija autocesta do visine koja se može pokriti vlastitim prihodima, a za dio amortizacije autocesta koji se ne može pokriti iz vlastitih prihoda HAC-a planira se umanjenje javnog kapitala. Iz tog razloga planirani rezultat poslovanja HAC-a je nula.” A ako pogledamo 1. PLAN RAUNA DOBITI I GUBITKA HAC-a (konsolidirano) I PLAN PRIHODA I RASHODA JAVNOG DOBRA vidjet ćemo da je za 2014 planiran ukupni minus od oko 400 milijuna kuna! Konkretno planirani ukupni prihodi su 3.100.897.637 kn a ukupni rashodi s amortizacijom 3.526.791.656 kn. Dakle minus od preko 400 milijuna kuna. Kako na takav način oni misle zaraditi 80 milijardi kuna nije baš jasno.

Pogledajte oko sebe

Svatko od vas ima među poznanicima ili prijateljima nekog tko radi u cestama. Od njih ste sigurno čuli kako su taj posao dobili. Koje su darove, u kojim iznosima i kome na noge nosili. I te poslove nije dobila sirotinja jer oni nije imala čime se “zahvaliti”. Dobili su oni koji su to mogli. I sada bi mi trebali potpisivati neke zahtjeve i prohtjeve, ne dati “naše ceste”i slično da bi kršitelji zakona, skoro pa kriminalci, jer primanje kao i davanje mita, spada pod kriminal, sačuvali svoje guzice. Malo sutra. Jebe mi se za ceste. A Mijat i ti svi “čuvari cesta”, kad već tvrde da se na cestama može dobro zaraditi, nek se skupe u dioničko društvo i od države za sitne pare od 30 milijardi kuna otkupe ceste pa si mogu radit i sami i po Mijatovom receptu zaradit 50 milijardi.

Na kraju, oprostite, ali meni to tako izgleda i nisam mogo kraće.

Oznake: monetizacija, autoceste


- 14:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #