Uska ulica

nedjelja, 14.10.2007.

Treća noga i jedna ruka

Za ne vjerovati! I treća noga je pala!
Gosđi Dragici (cijenjenoj mi majci) su jednostavno otkazale komande i umjesto obilaska zagorskih bregi, obilazila je hitne službe. I na kraju završila na kirurgiji. Pa u gipsaoni. Gips meštar se već hvata za glavu. Veli on: - pa kaj je to s vama uskouličancima?
Veli moja mama:- je, ja sam već treća.
- A ne, nato će on - gosđo, vi ste četvrta. Neki dan smo imali i jednu ruku.
I tako vraćajući se uzbuđene i u upitniku, uparkiravamo se u Ulicu istovremeno sa susjedom Labašem. Stanemo mi, stane i on. Otvori vrata moja Dragica, otvori vrata on. Ona izbaci bijelu nogu, on izbaci bijelu ruku.
Kod njega je to pak posljedica adaptacijskih poslova i odmjeravanja snage s kamenjem.
Ja sad mamu držim na tavanu, to mi je najsigurnije. Jer mora mirovati. I sad nema šanse da mi zbriše od objektiva. A ozbiljno pripremam onu izložbu Gips u Uskoj. Samo dok mi se vrat sinko i fotić s puta. Poslalo ga u Den Haag.


14.10.2007. u 19:21 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Jedina ulica u Varaždinu, ma šta - u Hrvatskoj, koja ima svoj vlastiti život.
Image Hosted by ImageShack.us


Isplati se kliknuti

Blog.hr
Špancirfest.com
Sway.at

Ima nas i na Facebooku
ART ŠTACUN
Self Transform
SWAY
Udruga Spas Varaždin

Od ugla do ugla

Mala Lu
PORTAL
Art Štacun
HOGL
Moby shop MARS
Škrinjica
i malo iza ugla
Slastičarnica Šešet

BISERI