Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-oPiS BloGG@-

Image Hosted by ImageShack.us
a moa filozofiranja..kako i uvik :)

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
LiNkOwI (:

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

pRoBaJte..JaN JeSaN,Do KrAjA rJeŠiLa :))
VeLa LuKa.InFo :))
tEsT sReĆe (: pRoBajTe (:

oNo sTo cHiTaN uMiStO LeKtIrE :) ::


mAriJeLa
KaTa
tOmE
e oNi kOi ŽeLe dA bUdU TaKo poOoZnaTi Pa Da iN LinK BloGa BuDe na MojOeMu BlOgU Neka SE jAvU nA EmEsEn :)

criStiAno rOnalDo cerek

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<3 cerek <3 cerek <3 cerek

Image Hosted by ImageShack.us
oL AbAuT mi :)

iMe:: matea
pReZiMe:: hu kers.
sLuSaN:: swe osin cajki :) simple answer :)
bEsT sOnG:: ima jih puuuuno .) ali zato su jedni i jedini::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŽiViN pO tEmU:: zivot je kratak
šTo ČiNiN kAd nE sPiN:: treniran rukomet ali pochela san bit swe sklonija ozljedama (jbg..),internet-an,gledanje telewizije,swiran klarinet..i,da:: 'JA SAMO PJEWAM,JA SAMO SWIRAM' heehe.....
ČiNJeNiCa jE:: da ne mrzin nikoga! samo svaku drugu osobu ne podnosin....
ŽiViN:: u veloj luci. i,nawijan za hajduka šta luškega šta splitskega ;)

Image and video hosting by TinyPic

mUdRoLiJaN::
prošlost je prošlo vrijeme,zaboravi ga.
budučnost je buduće vrijeme,razmišljaj o njemu.
sadašnjot je sada,ŽIVI JE.

VoLiN:: sve suprotno od onega sto nevolin,a nevolin: umisljene, dvolicne i glupe ljude, tripicee i kulinje [rigannn],ka su smetnje na televiziji a jan gledan stogo "vazno" i sve sto nevolin :)

to van je dosta..pa se pržite..

- kontaktt -

> msn:: loodacha_ja@hotmail.com fino
> mejl:: matea.vucetic@gmail.com ili loodacha_ja@hotmail.com fino

Image Hosted by ImageShack.us

s OćALiMa..iAkO 'sVi' gOvOrU dA ImAn JaDnO LiPe oČi,sVe SlIkE s OćALimA sU Mi LiPsHe.. xD
Image Hosted by ImageShack.us

bALonCiCa smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA sA mOjIn nAjDrAzImA..LeNa,AnNa & NiNa..jUbAwI mOe...miSs U ;) kiss

Image Hosted by ImageShack.us

:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cHaRlIjEwI AnĐeLi ;) jA i MoJi aNđElI :) mOa NeNa i LiDiJaA :) kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jAn,AnDrEa (iZ ZG) i LiDiJa U cRiKvEnIcI (kAmPu)


Image Hosted by ImageShack.us

mOj ŠtEfEk cerek



Image and video hosting by TinyPic


pRoVaLe 5.B (ne swe jer ne zapisiji ali eto..):

nastastawnik: nemoj zijevat ko gladan ptić,mama ti ne moze donijet papicu.
ucenica se umisa: zasto nebi mogla?
nastavnik: pa kad bi se zabila u prozor i pala dole nekom penzioneru na glavu.
-.-
nastavnik (govori od prvom računalu): to vam je bilo glupo ko srbi na plaži,a težilo je 7 tona.
-.-
nastavnik: pa ja bi jutros od osam već naučio psa plesat tango.
-.-
nastavnik prirode (objašnjava krvotok): uloga srca je ta da potiskuje krv po krvnim žilama..
učenik: ..jer srce nije kamen,ne,srce nije kamen..
-.-
učenica (pita nastavnika): nastavniče,a što van to piše ispod tega (na ploci)??
učenik: šifre za san andreas!!
-.-
nastavnik glazbenega (nakon slušanja skladbe): dakle možemo reći da ovu skadbu izvode..
učenik: SELJACI!!

tO bE cOnTiNuEd....

© ..tHeRe iS A gLiMmEr oF tHe LiGhT,eVeN iN mY wOrLd Of DaRkNeS.....





nEmA NiŠtA nOvO ? pjeva pjeva

naslov ima (nekakve rolleyes) veze s poston.... ta pjesma mi je po cile dan u usima...

.ako treba ja ću prvi rećiiii,još te volim,još sam lud za tobomm..ma s njim sam leđa okrenula sreći,al ne mogu mu reći zbogom,još sam luda ja za tobooom.


Image and video hosting by TinyPic

da,da, nema nista novo wink

cekan da izadje chinese democracy.... cerek

ee,i,da.. nasla san cd od the kelly family. očev. [ ni jan nisan mislila da mi otac to slusa rolleyes mouthwash ] nisu losi .. pjeva dapace!!

Every time I look at your face
I get this feeling
Every time I look in your eyes
It starts healing
Every time we walk side by side
Yes I get this feeling
Because it's love, yes it's love
Oh it's love
And we climb a step
Every day it's you and I
We climb a step
Every day and every night
It's every time you
look at my face
You give me this feeling
Every time you look in my eyes
My heart starts to tumble
Oh I think of you all the time
It's you I believe in
Because it's love, yes it's love
Oh it's love
Every time I look at your face
I get this feeling
Because it's love, yes it's love
And it's love


a tek onaa rock 'n' roll stole my soul.. e ono je rock wink ali ni meni do mojih gunsi wink

Image and video hosting by TinyPic

... this is the end,beautiful friend..the end..


|subota, 02.02.2008. , 12:47|

| Komentari (96) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>