On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





Nothing becomes everything when everything becomes nothing.

Proživjela bih ponovo sve.
Proživjela bih i ona 4 mjeseca agonije,depresije,mizerije i očaja.
Proživjela bih svu onu bol,sve one poglede i sve one riječi.

Proživjela bih sve to još jednom,samo da ponovimo neke trenutke.
Samo sekunde,minute,sate.
Samo jedan običan dan,
Samo da sve bude kao što je bilo.



osjećaj spoznaš tek kad ga izgubiš.



Ne gledaj me tako noćas, jer u srcu tvoju ljubav slutim.

All I ever wanted.

-da mi jednom kažeš sve ono što mi govoriš pogledima.
Sve ono što izražavaš dodirima.

Da mi jednom kažeš
ono što zbilja misliš.
Da mi jednom kažeš
ono što zbilja želiš.
Tko sam ja i što sam ja?
Zašto ja i kako ja?
samo reci.
Hoćemo li ikad
staviti točku na kraj rečenice,
zaključak na kraj priče i
završiti ovo ništa?

ako je to seks,onda zajebi,
jer sam vrjednija od toga,
jer zaslužujem više.




I wanna kiss you,
but if I do then I might miss you babe
.


|petak, 22.05.2009. , 02:07|

| ko voli nek izvoli(1) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.