On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





this day belongs to us.

imam čudnu i neobjašnjivu potrebu za postom.

dakle.
u školi kao i obično briljiram što je rezultat mog svakodnevnog učenja i potpune asocijalnosti.
da naravno.
krumpam se ko i obično jerbo mi je bog podario sveisvašta
.


Razred nam se prema kraju sve više i više raspada i tu je nekadašnja nada za predobrom zadnjom godinom davno umrla.


Prosjek naših školaraca spao je na nivo krapinskih pračovjeka koji se vole kurčit i puše iza škole.
Kojima je normalno i zabavno ismijavat nekoga zbog majce ili frizure.
Koji bi tukli nekog,ali onda se ipak sakrili iza prvog debelog čovjeka koji naiđe.
Koji ne uviđaju da se ponašaju kao idioti.


svakodnevna rutinska prepucavanja, živčani ispadi i fizička maltretiranja me više uopče ne diraju što je zbilja žalosno.

no u svom tom ničem. imamo i ljepe trenutke.
ako tko ima želju vidjeti nas u spasu od vručine xD klikne na ovo dolje
.
try this.


danas je sijevalo i grmilo kao i onog kobnog petka kad se pedeset tisuca ustaša.
(hajde nazovimo ih DOMOLJUBI),
sjatilo na naš glavni trg kako bi docekalo legendu našeg naroda.
možete me optuživati. ali ja sam potpuno protiv tih domoljubnih s*..tvari.
i bolesno mi je vidjeti ženu od četrdesetak godina kako za svaku ruku drži svoja
dva sina koja još ni neznaju kako se piše domovina,
ali obavezno imaju na sebi majice tog velikog čovjeka.
ti ljudi koji su tog dana ponosno koračali našim ulicama i kasnije se nalijevali
i urlali za dom spremni su oličje našeg naroda i naše države.
i zar oni ne vide da smo mi još uvjek nitko i ništa u ovom velikom svijetu i da ih
ljubav prema ovoj krasnoj zemlji neće spasiti od svih velikih opasnosti koje u
njemu vrebaju.
i mogu me sad propucati pred kućom kao sve one jadne novinare i ljude koji su nešto
krivo rekli na krivom mjestu.
ispričavam se ako sam ikoga uvrijedila. nije mi bila namjera -.-




edit.

Pokisnula sam. i sad mi se apsolutno sve uključujući i grudnjak i torbu suši po podu i policama u sobi jerbo tko sam ja da se spustim kat dolje i stavim to na sušilicu kako bog zapovjeda. nokti mi izgledaju kao da sam se uputila na neki glem rok koncert a ne kao da sjedim doma u piđami i pišem post bez ikakvog smisla.
imam žuljeve na nogama koji su rezultat starki na bosu nogu i 2 sata manijakalnog trčanja po gradu, u koje doba dana ili noči nije bitno.
ali to je več sasvim druga priča. ^^



drugiedit.

za koj kurac meni ne radi internet.
za koj kurac kiša pada več deseti dan za redom.
za koj kurac če marta past grčki iako je sve kužila kod mene na instrukciama.
za koj kurac jedino mi neidemo na izlet i sljeeči tjedan imamo redovnu nastavu.


jel.?

ali zato ja imam majku kojoj internet radi.
ali zato ja imam raspoloženje koje meni neče kiša pokvarit. a imam i seksi amsterdam kišobran.
ali zato marta ima bana a ja nemam nikog.
ali zato čemo mi iči na izlet bez raske i boli nas za sve ostale.
i zato čemo se mi izboriti za svoja prava. (iliti oke markiračemo tri dana xD)




Ima još tjedan dan do kraja i ja neznam kako da se osječam.
potiskujući sve u sebe
zbog onih kojima nije stalo protivim se svim svojim
načelima i moralnim vrjednostima.


Ali hajdmo bit optimistični i nadati se ljepom vremenu u petak.
hajdmo se uzaludno tješiti govoreći da ćemo svi ostati u kontaktu i redovno se viđati.
hajdmo se smijati još ovaj zadnji tjedan.
hajdmo još ovih zadnji pet dana napraviti sve što se nismo usuđivali zadnjih četiri godine.
hajdmo još ovih pet dana reći sve što smo mislili jedni drugima.
hajdmo biti iskreni.



i naravno.
hajdmo ju razjebat do KRAJA.


|utorak, 03.06.2008. , 17:04|

| ko voli nek izvoli(16) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.