On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





you took a part of me away.

putovanja. putovanja.
priče. anegdote. i uspomene se gomilaju
.


dakle krenuli smo tim busom rano ujutro na koji sam naravno zakasnila.
ako isključimo profesore poznavala sam jednu osobu.
ja i dotična smo išle u razred zajedno več osam godina.
ali osim toga što smo se eto tako. nekim čudnim spletom okolnosti
taj dan zaputile na državno iz latinskog i grčkog. nismo imale puno toga zajedničkog.
razgovor se natezao.
u busu prepunom nepoznatih ali nedasve zanimljivih ljudi. (i najluđe ekipe profesora koju sam ikad vidjela)
znatiželja je rasla.
"..da.da ovi pored nas su SSK. oni naprjed. su garant treči i četvrti..."
svu tu napetost razbio je dim plus smrad paljevine. koj se
u jednom trenutku počeo širit po busu.
svi su poskakali na noge. stali buditi one koji su spavali.
BUS GORI.
na što su nam profesori mrtvi ladni objasnili da je to sve normalno i da nastavljamo dalje.
okrenuh se unazad da pitam djevojke na sjedalu iza
koj kurac je to bio?
odgovor nisam dobila.
ali u roku pet minuta.
ragovorale smo ko navijene o stvarima o kakvim eto tri tinejđerice mogu razgovarati.
i nakon toga sve je bilo lakše.
u rovinju ekipa se umnožila na močnih šest.
več smo mudro procjenili koga želimo i NE želimo upoznat.




kad smo pristigli u hotel. ugodna li iznenađenja za mene, petru i helenu kad smo otključale vrata te "trokrevetne" hotelske sobe 324.
dupli balkon. šank plus stolci. faking velka kupaona. dva dvosjeda na razvlačenje i bračni.
i da ne zaboravimo. "Isuse bože pa mi tu imamo STOL sa STOLCIMA"
-+bajpetra.
morala sam se suzdržavat zlobnih komentara.
nakon što smo shvatile da je nama jedino podarena takva raskoš.
i ostatak dana. kurčile smo se svima kakvu smo sobu dobile.
i nije bilo sumnje gdje se održava zadnja-večer-partej :D
drugi dio dana prvog ukratko.
kurčenje sobom. stjene ispred hotela.
hrana. ajme koja hrana. pa mukotrpan đrni do nekog birca.
soba. i panikau jedan ujutro na dan natjecanja nakon što sam ustanovila da ja FAKAT NEZNAM GRČKI a pogotovo ne nepravilnu komparaciju, naknadni aorist i participe.

...
uglavnom sve je to bilo divno i krasno
i ja bi sad mogla pisati o svemu tome. al suzdržat ču se ipak.


bitno je to da sad otprilike imam sliku svog budučeg razreda.
koju mnogo lajkam.*


ovaj put nisam se toliko emocionalno vezala.što je bolje za mene.
jer znam da bi patila.





Paris.

i da bila sam u parizu.
i naravno da sam hračnula u Senu.
i naravno da se iz protesta nisam penjala na ajfelov.
i naravno da smo potrošili para.
i naravno da sam žderala
:D

'No dok sam u tom kafiču u otmjenoj četvrti sjedila vani sa pogledom na Camion i pila grand chocolat za pet eura uvidjela sam istinu riječi onog mlađeg gospodina koji je samnom i prijateljicom koj tjedan prije toga popljugao dvije tri na nekoj klupici u parku. '
I NA KRAJU. OPET SMO SVI ISTI.


dakle za objavu ovog posta mi je trebalo zbilja previše.
nije tipičan. više nešto kao putopis.
ali. be prepared for another. (better.)

<3


|utorak, 29.04.2008. , 16:39|

| ko voli nek izvoli(5) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.