On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





vrhunac moje kreativnosti.

dakle bolesna sam.
opet. -.-
glava me boli. nemogu se okrenut.vrat mi je ukočen.
mozak mi ne radi.


al glavno je to da sam prva na latinskom i grčkom.

i da sam četvrta na biologiji makar sam rendum zaokruživala.

mislim da ču sad ič igrat travian. XD

buba pazi se.^^
i ti i lojzek.


do slušanja.



a ne . nije vam to dosta.
očete još?


pa dobro onda.

dakle.
odustala sam od traviana.
NEMAM DOVOLJNO RESURSA . -.-

pojela ručak ^^

i nutelu.
onako sam ljepo počistila staklenku DD

*dobra curica*


i čokoladu s keksima.

a sad se bacam na medenjake u obliku srčeka.

game over.


*obsessed*


|utorak, 29.01.2008. , 12:54|

| ko voli nek izvoli(7) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.