On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





a part of me is fighting.but a part of me is gone.

Došla sam izvana. sva promrzla i suznih očiju.
od vjetra.
hodajuči po tkalčičevoj u svojim jedino-što-sam-našla-a-da-imalo-liči-na-marte čizmama, shvatila sam da te čizme proizvode neki užasno čudan zvuk dok hodam.
i osječam se ko neka odrasla poslovna žena.
(AAAAAAAAAAAA)
fuj.
ja i tena smo podjelile hotdog na trgu. i bio je neki čovjek koj je imao narukvicu sa josipom i marijom.
i kad smo ga zamolile da nam prepolovi hotdog on je rekao da zna karate i "kao" išao ga prepolovit rukom.
haha. -.-
mi smo se samo slatko nasmijale kao što bi to učinile bilokoje glupave djevojke
.

nije bilo majoneze -.-
i tek sam sad postala svjesna,
da sam ekšli pojela HRENOVKU.


FUuuj.

da je ona sad tu.držala bi mi prodike o tome "ŠTA STAVLJAJU U TE HRENOVKE"..
Isto kao što. Svaki. ali svaki dan. kad dora ima sendvič s paštetom.
dolazi do nje i nudi ju.
a ona počne urlat ko idiot "JESI TI SVJESNA ŠTA TI TO UPRAVO JEDEŠ"
I onda mi svi slušamo o iznutricama, genitalijima, repovima i ušima jadnih svinja.
:)




Zaključila sam da
Želim upoznat nekog kome neče bit bolesno,umobolno ili odvratno
moje nošenje ziherice u ušima.
nekog ko če to prihvatiti normalno.
makar.
vratila sam se iz ornamenta sa ljepim plavim cvjetičem.
jer, priznajem, istina je da sam si u dva dana razjebala četri rupice na ušima
sa crnim zihericama.
i sad mi ide krv :D
nosit ču sad taj cvetič. i kockicu. i mali kolutič.
nadam se da čete bit zadovoljni.
:/


Htjela bi da se moja majka napokon pomiri sa mojom prekrasnom kariranom-piđama-košuljom.
ja ju stvarno želim nosit.
i ne razumijem u čemu je problem.
ne piše PIĐAMA na njoj il neš .:/
Ja želim nosit tu kariranupiđamakošulju. onako kako ju ja nosim.
zavezanu u čvor.
da.



razmišljala sam.
o da. jesam. ^^
i oh katarina DA. Dečki su gamad.
i znate šta.
jebem vam i taj pank i metal. i piče. i šore.
i dinamo i bed blu bojse. i cajke. i kaptol huligane.
i štros. -.-


Svi ste isti.

i uskoro če valentinovo.
to smo zaključile nekidan na graničaru.
zaključile smo i još nešto.
a to je da nemamo NIKOG.
i bilo je kao i svake godine dosad.
"ah kme,šta ču ja.nemam nikog za velentinovoo.."
--.--
Ja ču ostat doma i bit Bolesna.

a ne. doč čemo svi u školu i pravit čemo se kao da je dan kao i svaki drugi.
Da. Zašto bi valentinovo bilo posebno?
mda.
zato što je to DAN LJUUBAVII.


ne.

*ma. idemo na ribnjak nalit se ko konjevi.*

ko če snama? ^^



Razmišljala sam o tome šta je bolesno.

Bolesno je to da moja ,recimo, opsesija težinom traje još od šestog razreda.
Bolesno je to da sam bila glupi emač pet mjeseci.
Bolesno je to da sam do sad uspjela promjenit skoro deset mobitela.
Bolesno je to da sudjelujem na natjecanjima iz biologije, engleskog, hrvatskog, matematike, latinskog, grčkog, kemije i njemačkog.
(to je najbolesnije od svega.)
Bolesno je to kolko psujem u zadnje vrjeme.
Bolesno je to da sam počela doma radit probleme u petom razredu.i da sam u šestom jedanput pobjegla od kuče.
Bolesno je to kolko ja zapravo volim govorit BOLESNO.


da naravno. i bolesno je to da ja nemogu napisat jedan jebeni post u jednom danu.

ovaj petak me stvarno zbunio. čak i razočarao. rastužio. ?
ništa mi nije jasno.
je li to bio samo običan sukob interesa,onako, da se slučajno poklopilo..
ili je tu stvarno početak kraja..?
I ja, kao rođeni pesimist,i rođena da filozofiram,
si jednostavno nemogu izbacit tu misao iz glave.
zašto. jebemu.


i zašto sam opet napisala ovakav post.

neznam.

zapravo,baš me briga. ovo sve opisuje kako se trenutno osječam.
da.

zbunjujuče.zbrčkano i neshvatljivo.
a sad vi mislite šta očete.


zar sam pogriješio,
što sam se smijao,kad su mi govorili
da sve su žene KURVE..?


|petak, 25.01.2008. , 21:35|

| ko voli nek izvoli(14) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.