On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





Love me when I´m gone.


I tako sam stajala pred tim staklenim vratima kina.
ko idiot nekih deset sekundi.
Mislila sam da se otvaraju automatski.



I najljepsi kopliment koji sam dobila.
je bio da pozitivno zracim.
:D



*Razliciti zniranci.
Sareni nokti.
Ziherica kroz uho
.
I vec te gledaju.*



Tamo.
Pokusavala sam odlutati mislima daleko.
Bila sam iznervirana do krajnje mjere.
Samo njihovi glasovi parali su mi usi.
Htjela sam ustati i reci nesto.
Ne, htjela sam vristati.
Htjela sam nekog primiti za ruke .I zagrliti.
I bacat se po travi.
I htjela sam plakati. plakati u njenom zarljaju.
samo njenom.


i nikad necu zaboraviti kolko puta je izljecio sve.
i koliko puta je pokrenuo potoke suza.
Njen hag

<3




*Nikad necu zaboraviti*

sjedile smo na vrhu onih stepenica.
Da nas ne vide,
i pogledala me u moje zamagljene oci.
Uzvratila sam pogled tuzno i pomalo prestraseno.
(nisam htjela jos jedne prodike.da nesmijem vise plakati)
a sve sto je rekla. rekla je samo.


"Ti njega volis."

samo to.
(i imala je tako jebeno pravo.)


moja true love.



"There´s another world inside of me that you may never see.
somewhere in this darkness there´s a light that I can´t find.
Maybe it´s too far away, maybe I´m just blind.
So hold me when I´m here,
right me when I´m wrong,
hold me when I´m scared
and love me when I´m gone.
everything I am and everything in me.
wants to be the one
you wanted me to be"



[ oke.
da.
stvarno.
ovaj post.
znam da je netipican.
i neshvatljiv je.
i ne ocekujem da ga procitate.
al otprilike radi se o tom. da sam dvajst dana.
bila daleko od svih vas. sto me dalje navelo na razmisljanje o njoj.
i o tome kakva sam bila nekad
<3 ]



o bože.
dakle. objašnjenje za glupe.
Nisam gej.
jest da volim jednu djevojku jako.
(ma volim ih više.)
ali ako vi to nemožete shvatiti onako kako je.
vaš problem.



inače.nemam niš protiv gej ljudi :)


|subota, 19.01.2008. , 22:10|

| ko voli nek izvoli(18) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.