< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa............pogledaj pa vidi...................

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

malo o MENI:

IME:Kristina
NADIMAK:Kika,Tina...
ROĐENA:11.12.1989 u Vinkovcima
al već 10god.živim u Zagrebu
ŠKOLA:jedna srednja nije važno 3razred
SLUŠAM:Uglavnom sve.....niš posebno
HOBI:naravno lijenčarenjesmijeh

KAK IZGLEDAM:
visoka 165,45kg,smeđa kosa i oči
baš sam si zgodnarolleyesrolleyes
imam malo pjegica na nosu i obrazimasmijeh






VOLIMcerek
-sebecerek
-prijatelje(katkad)yes
-životinje
-jednog dečkićacerekkiss
-crnu boju
-čokoladunjamicerek
-crtatiyes
-sunce
-maskarulud
-medvjedićesmijehwink
-hranu
-plesatinaughty
-gledat crtiće(SIMPSONEsmijeh)
-i horrorenamcor
-i još puno tog
al tko će nabrajat.......



NE VOLIM ILITI MRZIM:
-sebedead
-plavuše
-ulizice
-doktore
-glupe ljudesmijehsmijeh
-školuzijev
-sponzoruše
-komadiće voća u jogurtu
-rozu boju
-smrt
-preiskrene ljude
-lažpuknucu


slikice















I Dreamt I was sleeping beauty.
Prince came,kissed me,
and I woke up.
Please kiss me and
make my dream come true



Kako sam sretna bila,
dok se nisam zaljubila,
a sad plačem noćima za zelenim očima









Zašto kada voliš suze peku jače?
Zašto uz jednu pjesmu srce zaplače?
Zašto u svima tražim oči tvoje?
Zašto te toliko volim jedino moje?




evo malo za napaljene




utorak, 09.10.2007.

evo me napokon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ej ljudi moji pa šta ima????nije me dugo bilo ma znate obvezefinoparty
pa ono nije bilo vremena,već su svi dosadili pa moram neš napisat.....
kod mene nema niš............zapravo ima al o tome drugi putkiss
šta da više kažem.............blablablablablablablabla
pa čujemo se ljudovi moji..............
volim vas................

pozzzzzzzzz Sanji, Aniti i jednom malomnaughtynaughty

mahmahmahmahbeljbeljbeljbelj



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.