...ispušni ventil...

24.07.2006., ponedjeljak

bio si ...

sad kad te se sjetim...

bili smo prijatelji,
u očima svih samo prijatelji,
ali ja sam u tebi vidjela više,
mnogo više...

za odrasle bio si samo još jedan
maloljetni delikvent,
jer radio si gluposti,
slatke gluposti...

to mi se svidjelo kod tebe,
to sam voljela,
sa tobom svaki je dan
bio put u nepoznato,
nipošto u dosadno...

prošla je godina i pol,
više ni dane ne brojim,
ne rezgovaramo,
kad se sretnemo,
pogledi nam se odbijaju
poput dva magneta
istih polova...

sad kad se sretnomo,
više se i ne poznajemo,
imamo zajedničke prijatelje,
zajednikču prošlost,
divna sjećanja i

samo jedno rezbareno drvo,
samo mi je to ostalo od tebe,
samo to imam za sebe,
od tebe, samo za sebe...

sjećaš li se svih onih večeri?
meni sjećanja polako blijede,
ali nikad neću zaboraviti
onu večer,
padali su kometi,
a mi smo ležali na vrućoj cesti,
gledali ih i željeli...

više se ne sjećam svojih želja,
ali jedno sam sigurna,
sve su bile povezane sa tobom,
uvijek si bio samo ti...

važan samo ti...
za mene jedan i jedini...

jesam li te preboljela?
neznam ni sama,
više ne osijećam uzbuđenje
kad znam da ću te vidjeti,

više nema onog ushita,
kad sam ti blizu,
ta blizina mi ništa ne znači...

kad bih barem mogla vratiti vrijeme,
samo da proživim još nekoliko večeri sa tobom,
znam, sve se događa s razlogom,
ali koji je bio za naš rastanak???

bio si, jedini za mene bio si...

<< Arhiva >>