...ispušni ventil...

23.07.2006., nedjelja

karte

karte za belu,
karte za poker,
karte za gatanje,
karte, karte i samo karte...

karte su moji jedini pravi prijatelji,
uvijek na dohvat ruke,
uvijek spremne za upotrebu...

moji ljudski prijatelji,
zanima vas tko su?

zanima i mene, poznanici ili prijatelji??
više nije lako razlučiti..

kako odlučiti
koga poštovati,
a koga se kloniti?

oni koji vam se ne sviđaju,
na kraju se pokažu najboljima,
a oni koji su savršeni,
uvijek vas razočaraju...

kako to izbjeći?
kako od toga pobjeći?

ne želim ih više sresti,
povrijedili su me,
ne mogu to sa uma smesti...

kako reći da je gotovo,
kako reći da je kraj?

kako reći NE??!
pokraj njih sam slaba,
samo ja,
jedino ja,
slaba...

i na kraju opet mi ostaju karte,
jer samo one shvaćaju,
samo one nadu daju,
samo sa njima mogu pobijediti...

to je ono što mi treba,
jedna pobjeda,
samo jedna, nakon tolikih poraza...

<< Arhiva >>