veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJI PRIJATELJI...

Đana Pavletić:super
Lea Šestan:dobra
Tena Fridl:supp
Tea Fridl:kaka sestra taka ona
Marija Šulentić:također ko tea i tena
Tea Marčić:hmmm...nemam pojma
Vinka Grubeši:uvijek glavna
Martina Šatrak:tabavna
Mirjana Šatrak:otkaćena

BLOGOVI KOJE POSJECUJEM...

nicoletheslatkica
ineskica10
mawa-pllavusica007
martina13

O Menii...

Ime:Magdalena
Prezima:nije bitno...
Datum rodenja:24.08.1998.Zadar
Naj nadimci:Megy,Meg!c@,Miki,luda mala...
Volim:pricat
jest
zabavljat se
sladoled
plesat
pjevat
Ne volim:ljubomoru
nepravdu
ucit
par cura
radit
...


STIHOVI...

Alkohol je najveci
covjekov neprijatelj,
samo kukavica bjezi
od neprijatelja!!!!!!


Zašto ljudi nemogu da svate,
Da oni koji se smiju najviše pate??????

Nocas za tebe stihove pisem, nocas za tebe zvijezde brojim. Dozvoli da te poljupcem uspavam dozvoli da ti kazem koliko te volim …!


Tesko je mrziti nekog
Kome si srce dao,tesko je krenuti kada si jednom stao,tesko je
Proci kraj nekog tko ti je bio sve,tesko je
Voljeti,a reci NE!!!!!!


Poslije mnogo godina kad procites ovaj stih,
Kroz tebe ce proci vjetar tih,
Gdje cu tada biti ja zna samo BOG
Al vjecno cu se sjecati ja imena TVOG!!!!


Vec mi se polako drijema koga volim ovdje nema mjesec sija cijelu noc pusa tebi ljubavi i laku noc




Mozda je ludo da te
Volim,mozda ponizno da za ljubav molim,
Ali jednoga dana kad shvatis rijeci moje,
Saznat ces da si
Izgubio nesto sto je zauvijek moglo
Biti TVOJE!!!!!!!!!!!!!!




“Moram biti pametna“-kazem sama sebi,
Ali da sam pametna volila te nebih!!!!!


50% znas da te trebam
60% znas da ne mogu bez tebe
70% znas da te obozavam
80% znas koliko mi znacis
90% znas da te volim
100% znas da te zajebavam 









utorak, 10.02.2009.

OBRAZOVANJE...

Eiii ljudi kako ste.Neobicno ali sam ovaj tjedan vesela.Dosla sam vam malo pricat o znanosti.Moj vam je moto OBRAZOVANJE,LUDOM RADOVANJE...Nemam vam vise sta reci.MOLE SE LJUDI KOJI KOMENTIRAJU DA ISPOD SVEGA NAPISU IME SVOG BLOGA I SVOJE IME...HVALA.



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.