nedjelja, 07.05.2006.

Boooook ljudi!! Konačno novost o US5...

Richie je tražio svoju curu iz snova!!!



Image Hosted by ImageShack.us



Ovih je dana Richie prenatrpan ljubavnim pismima. Ispred njega se nalazilo 47 poštanskih kutija s 27 000 ljubavnih pisama! Sva pisma namjenjena su njemu! Sve su cure čitateljice BRAVA! Richie zvijezda iz US5 tražio je curu iz svojih snova.
Evo kako je Richie reagirao na tolike pošiljke: "Računao sam na neki određen broj pisama. Ali 27 000???"
Nakon što se oporavio od "šoka" započinje potragu uz težak izbor...."Ne znam što mi je činiti",uzdiše Richie. ."Svaka cura zaslužuje pobjedu!" BRAVO pokušava pomoći.Pita ga da li voli samo plavuše(tipo Paris Hilton,ajajaj).Richie to negira:"Upoznao sam jedamput takvu curu,nije moj tip!Ne treba biti plava.Mora me jednostavno očarati."I tada otvori jedno isprva nevažno pismo.U malom omotu nalazi se pismo dugo tri strane i slika.Ništa više.Pošiljatelj:Flavia iz Rotha/Francuska.I kako Richie pogledava sliku ove 15-godišnjakinje događa se ovo!Uzdiše:"Tvoje su smeđe oči predivne!Tvoj Mona-Lisa-osmijeh (what?) jednostavno očaravajuć!" Hoppla
! Zvuči kao da je našao svoju djevojku!?"Uvijek vjerujem svom osjećaju (leptirićima u trbuhu)" zadovoljan je...
Richieu je prevedeno pismo.Učenica piše ovako:"Dugo sam razmišljala koje bi riječi bile prave da ih tebi moj dragi napišem..."Richie se mora nasmijati:"Tako je počelo i moje prvo ljubavno pismo!"Još jedan plus za Flaviju,takve sličnosti su Richieu za vezu veoma važne."Htio bi da se moja djevojka iz snova i ja smijemo istim stvarima"kaže."Ono ludo kod Flavije je da voli Halloween,horor filmove i cool muziku od Black Eyed Peas.Baš kao ja!Kada dogovorimo spoj možda ni ne budemo išli na romantičnu večeru već u torture chamber(to je nešto vezano uz Halloween,mislim d je ona to napisala samo da bi mu se svidjela...)To bi bilo baš američki!
Činjenica da Flavia potječe iz Brazila Richiea zainteresira još više."Oduvijek sam htio ići na odmor u južnu Ameriku!Tamo možete naći pravu prirodu!"Za njega je jasno:Želi spoj s Flavijom."Ako je ona stvarno cura iz mojih snova vidjet ćemo",kaže Richie uz smijeh...


Nova pjesma od US5:
us5 Benefizsong, Let´s give love from the heart






...i malo slikica...

US5:


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






CHRIS:

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






MIKEL:

Image Hosted by ImageShack.us







RICHIE:
Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us














| 11:31 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.