ursa_major

petak, 17.10.2008.

Suza mog oca

Ne znam. Trudio sam se.
Nije mi bilo lako.
Želim ti reći kako sam ponosan
i kako je to teško
zbog ove knedle u grlu.
Jecam, da...
osjećaji me pobijeđuju
bore se sa mnom
gubim se u toj poplavi.
Da, volim te puno
nije to lako reći
ali, ti to znaš.
Da sam bar.
Da bar nisam.
Sve ću podnijeti
moram
moram biti ja
moram biti jak.
Bojao sam se za sebe i tebe
kako ti ne bi morao
a ipak te snašlo
a ja nisam mogao ništa s tim
a ne mogu reći da mi je žao
a žao mi je
i moram biti tu.
Za tebe.
A bojim se da neću moći.
I volim te više od svega na svijetu.
Ali ti to ne mogu reći.
Ma znaš ti sve.
Evo i suza mi krenula.
Teško mi je, znaš.
Nemoj me gledati
Zapamti me jakog
i sjeti me se ponekad.
Sjeti se svog oca, sine.
I nemoj mi što zamjeriti.

17.10.2008. u 11:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Poezija iz srca, Tvog i mog, raste poput niti svemira. Prirodu Neba i Duh Zemlje potaknula je Ljubav. Iako se možda nikad sresti nećemo, dragi prijatelju, želim ti sreću sad i do kraja Puta tvog.

Linkovi

MED i Mlijeko



KNJIGE

Tečajevi!

URSAMEISTER

Ja Jesam.