ursa_major

ponedjeljak, 16.10.2006.

Odnos

Kako objasniti kap rose?
Pojavi se na listu i što sad ja da radim?
Da je opišem, da je osjetim, da razmišljam o njoj?
To bi bilo loše, sigurno
Oblik promatra oblik i ne sreće ga.

Možda da ignoriram tu kap?
Da se pravim da je nema?
Ali, ostala je u sjećanju...
Možda da je uništim
i da riješim tu prokletu vezu?
Hoće li to riješiti moj problem?
Možda da pričekam.

Kako je simpa, ta mala kap rose
Evo, gledam je već neko vrijeme
i u njoj se pretapaju sve boje svijeta.
Oh, kako sam sretan što je imam
i što mogu reći svijetu:
"Svijete, ja i mala kap rose, pa mi se volimo!"

Zraka jutarnjeg sunca digne se iznad krova
I uputi svoju zraku na nas dvoje.
Kako je godilo, biti obasjan suncem,
Ali, što će biti s malom kapi rose na listu?
Da napravim hlad, da je zaštitim, da je sačuvam
Što da učinim?
Oh, Bože, ta taman smo se sreli,
stvarno sreli, bez objašnjenja
i već nestaje.

Isparila je u trenu
spojila se s nebom
a ja sam ostao u čudu.
Kako objasniti kap rose?

16.10.2006. u 09:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Poezija iz srca, Tvog i mog, raste poput niti svemira. Prirodu Neba i Duh Zemlje potaknula je Ljubav. Iako se možda nikad sresti nećemo, dragi prijatelju, želim ti sreću sad i do kraja Puta tvog.

Linkovi

MED i Mlijeko



KNJIGE

Tečajevi!

URSAMEISTER

Ja Jesam.