KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

about me :)












.mostar.
.17.
.smede oci.
.smeda kosa.
sasvim obicna.
s neobicnim pogledom na sve oko sebe.
zatvorena.
osjecajna.
preponosna.
pretvrdoglava.
ateist.
kickboxing.
obozava svog psa sparkija.
vjeruje u pravu ljubav.
ima tri dobre prijateljice.
obozava rizik.
voli izazove.
zeli biti drukcija.

Image Hosted by ImageShack.us


sto je chini sretnom?
glazba
> Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rihanna
beyonce
shakira
james blunt
christina aguilera
enrique iglesias


kickboxing
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


trenira to godinama i jako to voli... treninzi su joj sve

chitanje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


twilight
harry potter
gospodar prstenova
princezini dnevnici
sestre po trapericama
petica iz tugovanja
vjesticje dijete
ps: volim te



prijateljstvo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


ana moja <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i ana
...***as long as I know you're near, there's nothing for me to fear***...


ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




optimizam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

virtual friends <3

betty :)
amelia :)
malecka :)
annonimus :)
beautifullychaotic :P
kuki :D
ms.joplin
napuseni plankton unutar skoljke :)
purple dreaming :)


moja prica :)

citati.... :)

"Sve bitke u životu služe da nas nečemu nauče - uključujući i one koje gubimo.
Kad porasteš, otkrit ćeš da si često branio laž, obmanjivao sebe ili patio zbog gluposti.
Ako budeš dobar ratnik, nećeš sebe optuživati zbog toga - ali nipošto ne dozvoli da se tvoje greške ponove.
(Paolo Coelho)"

"premda je moj cilj shvacanje ljubavi i premda patim zbog osoba kojima sam poklonila svoje srce,vidjela sam da oni koji su dotakli moju dusu nisu uspjeli probuditi moje tijelo, a oni koji su dirali moje tijelo nisu dospjeli do moje duse.

(paulo coelho - 11 minuta)"

"Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe.

(Sri Chinmoy)"

"Želite li znati što Bog misli o novcu, pogledajte ljude kojima ga je dao.
(Dorothy Parker)"

"Čovjek koji ne čita dobre knjige nema nikakve prednosti nad čovjekom koji ih uopće ne zna čitati.
(Mark Twain)"

''Ljudsko srce ima nezgodnu naviku da sudbinom naziva samo ono što ga satire.'' -
(Albert Camus)

''Šutnja je argument koji je teško pobiti.'' - Josh Billings

A. Einstein - "Samo su dvije stvari neograničene, ljudska glupost i svemir. A za svemir baš i nisam siguran."

" Ono što proturijeći srcu ne ulazi u glavu! " A. Schopenhauer

" Kad Bog ne bi postojao trebalo bi ga izmislit. " Voltaire

Oni koji o ženama uvijek dobro govore, ne poznaju ih
dovoljno. Oni koji o njima samo loše govore, ne poznaju ih nikako
G. Pigault Lebrun


Bolje je biti dobro obješen nego loše oženjen
Shakespeare

Žena ti kaže "Idi k vragu!". Ti odeš, a ona te i tamo dočeka
Dante Alighieri

"Jedna smrt je tragedija, milion smrti je statistika"

Josif Visarjonovič Đugašvili

"nemojte se sramiti grijehova iz mladosti,to je jedino čega ćete se sjećati u starosti"..O Wilde

"budite dobri s štreberima možda čete jednog dana raditi za njih" bili gates



















nedjelja, 08.11.2009.

...jednom kad usne ne budu htjele, u strancu utjehu traziti, suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo, jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo...

Stvarno odavno nisam nista zapisala. Imam nedostatak inspiracije, ali i nedostatak koncentracije, vremena i tema za pisanje.

Well, I don’t like living under your spotlight Baby if you treat me right, you won’t have to worry

Ono sto me najvise zaokuplja u posljednje vrijeme je moja sada vec ne tako nova veza. Vec mjesec i nesto smo skupa. Nemogu reci da je uspjesno. imali smo puno vise padova nego uspona. Do neki dan sam se tako trudila, htjela sam stvarno biti idealna cura, neznam odakle sam dobila toliku zelju da budem vjerna, dobra i draga. Ali u svakom slucaju, bilo mi je stalo, i trudila sam se oko njega i vise nego do ikoga prije. Stalo mi je i sada, naravno. ali mi je neki dan nesto sinulo. On samo iskoristava moje ponasanje. Nakon jedne velike svade, i cijelog dana kojeg nismo pricali, i nakon mojeg sinocnjeg pijanstva, kada sam u potpuno pijanom stanju odlucila da moram pricati s njime i reci mu neke stvari, shvatila sam. On iskoristava to sto zna da mi je stalo. nesiguran je, ljubomoran je. ne kazem ja da je to lose, i ja sam takva, ali on jednostavno se pocne ponasati hladno i sluzbeno, a ja onda moram pokusati odgonetnuti njegovo ponasanje i shvatiti sta se iza toga krije. Zeli vise paznje, zeli da ja trcim za njim, i da se trrudim i objasnjavam stvari koje uopce nisu na meni da objasnjavam. Mislila sam prvo da mu je dosadilo, i da mu vise nije stalo, ali shvatila sam sinoc koliko je ljubomoran i nesiguran u mene. I da, iako sam si dala rijec da cu biti dobra cura i dati sve da ova veza uspije, shvatila sam da sam davala pogresnu stvar: svoje srce na dlanu.
Image and video hosting by TinyPic
I tako, danas sam okrenula politiku. Postajem kao on. Bit cu cas divna, a cas hladna. Mozda to bas i ne zvuci kao nesto na cemu mozes izgraditi temelje neke ozbiljne veze, ali bit ce dovoljno za pocetak, cisto da me nauci postovati. A kasnije cemo vidjeti. Stalo je meni, itekako. I on je najbolja i najljepsa stvar koja mi se dogodila nakon one katastrofalne veze koju dugo nisam mogla preboliti. Ali daleko od toga, necu dopustiti da netko pravi budalu od mene. Stalo mi je do njega, ali sebe volim vise.
Oh, you oughta be ashamed of yourself
What the hell do you think you’re doing?
Loving me, loving me, so wrong
Baby, all I do is try
To show you that you’re my one and only guy
No matter who may come along



| komentiraj (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.