Upoznavanje sa roditeljima forum.hr - Pravi datiranje

srijeda , 26.12.2018.

Magazin










Click here: Upoznavanje sa roditeljima forum.hr






Dete odgajam tako da vidi takve veze kao nenormalne i svakako bi bilo glupavo da jednog dana očekuje da podržim njenu vezu sa devojkom. Po pričama koje mi dečko prenosi, čini mi se da ona mene voli iako me još nije ni upoznala. Cilj je pridobiti ih i učiniti da požele da postaneš deo njihove porodice.



upoznavanje sa roditeljima forum.hr

Sadašnju curu sam upoznao sa svojim roditeljima nakon 3 i pol mjeseca veze. A roditelji ionako uvek osete da li je izabranik njihove devojčice uspešan, inteligentan muškarac ili ne.



upoznavanje sa roditeljima forum.hr

Magazin - I bilo mi je kul iako sam se, priznajem, uplasila. On je afričkog porekla i musliman, moji roditelji su ksenofobi.



upoznavanje sa roditeljima forum.hr

Sadašnju curu sam upoznao sa svojim roditeljima nakon 3 i pol mjeseca veze. Nije to nikakva velika drama, nismo to nit planirali kao nešto posebno, jednostavno je tada već počela dolaziti kod mene doma pa je naravno usput upoznala i mamu i tatu. Ja sam njezine upoznao par dana kasnije na nekoj kazališnoj predstavi na koju su došli i oni da pogledaju i vide kako im kćerka glumi. Uglavnom, ja ne gledam na to kao na bog zna šta, ono u smislu da se sad treba pripremat na to, pa onda da se službeno dolazi na neku večeru i sl, to su mi pizdarije, roditelje se ionako upozna usputno, pogotovo ako i jedno i drugo žive sa roditeljima još, a u to vrijeme mi smo živjeli i jedno i drugo s roditeljima. Mislim da je glupo namjerno odgađati ikakav kontakt sa partnerovim roditeljima, jer ipak su roditelji jedan dio života svakoga od nas, i ne vidim smisao u tome da skrivam curu od svojih roditelja. Uostalom, meni je drago kad se roditeljima svidi moja cura i kad im je drago da sam sretan Budući da sam još skeptična oko onog - Dok nas smrt ne rastavi - tek kad poželim to izgovoriti, ili mi barem ideja da se idućih xy godina budim kraj njega ne bude strana, onda ću ga poželjet upoznat s roditeljima. Do tad je bitno da se meni sviđa. Inače, to je onoliko big deal koliko sam to takvim učiniš. Osobno su mi jako bitni korektni među-obiteljski odnosi, a mnogo se lakše potruditi oko tog korektnog odnosa s njegovom mamom još nikad nisam čula da su tate problem kad tu njenu sreću najveću, zjenicu oka njena, stvarno voliš. Od bivseg prije njega upoznala roditelje nekon godine dana veze. A sadasnjeg ne namjeravm upoznati sa svojima tako skoro, niti upoznati njegove, odustajem od tih upoznavanja Ja sam roditelje sadašnjeg dečka upoznala nakon.. Pošto živim sam cimericama u stanu ,nemamo baš puno vremena na raspolaganju da budemo sami ,a on je jedinac, tako da sam nakon dužeg skupljanja hrabrosti otišla upoznati dotične! Čak sam dobila poklon za Božić,a nisu me tad još upoznali! Zaboravih napomenut da do sad nisam uponala roditelje niti jednog dečka.. Upoznah ih nakon nekih godinu i pol. On je moje isto možda nakon godinu i pol - dvije. Njegovu majku ne mogu nacrtanu vidjeti. Osim toga, sve je divno. Dečkovu mamu sam upoznala nakon mjesec dana veze na prečudan način. Biser mi je rekao da dođem u osam ujutro pa da visimo zajedno, kao mama će mu bit na poslu. Pozvonila sam u 7 i 45, a vrata je otvorila njegova mama raščupana i u piđami. Popile smo kavu i od tad smo si dobre Ne sjećam se kad sam mu tatu upoznala. Moje je vidio i upoznao prije nego smo prohodali, pa tu nije bilo većih problema kolko se sjećam.



„Gimnazija za 21. vek”
Nekad ne može sve i to treba da prihvatiš u tim godinama. Posle 3, 4 meseca zabavljanja sam i nju upoznala. Ništa mu ne duguješ, izbaci to sebi iz glave. Kopaj malo okolo i saznaj nešto o roditeljima pre nego što ih upoznaš. I ne pitaj — kakav god da je odgovor, ne želiš da ga čuješ.

[Brak i ozbiljne veze žene|Veza na daljinu forum|Kako zaraditi novac na kladionici bingo]






Oznake: magazin

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.