ja ure

četvrtak, 17.04.2008.

nesto o mojim prijateljima

imam mnogo prijatelja moj brat misli da su budale ali ja mislim da nisu
1. je IvanVojvodic-vojvo,dobar je prijatelj,spreman je pomoci prijatelju i usput najbolji mi je prijatelj od 1. razreda
2.Ivan Verzon.veky,dobar je prijatelj trenira nogomet i kosarku nekad se zna praviti vazan
3. Ivica Sokolic-soko.ima restoran maky i ako ima restoran ima 4zgrade nepravi se vazan najbolji prijatelj mu je radan pa ga i zove strikan druzimo se od vrtica
4.Dario Galac-DariusGs trenira rukomet ide zajedno sa menom na trening,golman je dobar je prijatelj nevoli kad mu se neko ruga isto ko i ja ne voli nepravdu
5.Marko Golic,Marko Ban.Tomislav Brkljacic,Domagoj Rukavina su glupi
a sada su naredu cure
1:Marija Starcevic-starcevicka glupa stalno se sminka i dosadna
2.Maja Kovacevic-kovacevicka susjeda mi je pametna je i svakom voli dati da prepisuje od nje
3.Maja Maras-majchi isto je pametna dobra prijateljica
4.Petra Paun -pepy Helena Buncic-heky one su najbolje prijatelji a ja i vojvo sjedima iza njih pa im krademo mobitele i zezamo ih
5.Nikolina Matajia dosadna i glupa,smije se na sve sto kazes i gluplje stvorenje nikad nisam vidio u zivotu
6.Magdalena i ana blasevic obadvi su skrte i uvjek su ekstra od ostalih cura
7.Iva jakesevic prirodno, je pametna i nije streberica svima hoce pomoci

- 19:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zabava

Linkovi