Urbana kultura

petak, 26.09.2008.

A-Junak dana prometni

Nominacije:
ZG-6953 DM -
(pretjecanje kolone pred semaforom i uguravanje) - lokacija Medveščak





Pobjedu u kategoriji 'ja, ja i samo ja' zasluženo odnosi ZG-6953 DM

Poslušajmo sad pobjednika:

Ma zamislite što mi se desilo! Jutros sam dobio mail od Dr. Okona iz Nigerije koji je sin pokojnog generala Okona zapovjednika vojnih snaga koji mu je ostavio novac i sad me lijepo moli da mu pomognem prebaciti 21.000.000 $ tako da bi ih on uplatio na moj račun, ja negdje u drugu banku a on bi mi dao 2.000.000 $ za pomoć. Pa to je prekrasno. Moram mu samo uplatiti 1000 $ za što ja znam neke troškove. Idem brzo u banku dok se ne predomisli wave. Nemojte se ljutiti što sam vas pretekao ali stvar je hitna.


- 09:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>