Urbana kultura

ponedjeljak, 22.09.2008.

U akciji spašavanja

Danas kiša. Kiša znači kolaps. Svi navale van u autima, dobar dio ljudi vozi 'jako oprezno' a divljaci divljaju više nego inače. To je Zagreb.

Vozio sam jednom strmijom ulicom u Maksimiru koja vodi prema sjeveru. Vozim i stanem. Ispred mene nekoliko automobila i ni makac. Kad bolje pogledam treći auto ispred mene došao je točke prijevoja (gdje je zapravo najstrmije) i šlajfa i šlajfa. Ni makac.

Ovaj ispred mene trubi li ga trubi. Dignem ručnu, izađem van i odem do onog koji šlajfa. Prolazeći pored ovog ispred mene čujem: "P**** ti materina, kravetino... Ko ti je dao vozačku..." i dalje trubi.

Dođem do tvinga i imam što vidjeti. Za volanom žena, tak, možda 35 godina, cijedi joj se znoj niz čelo, a odostraga sijede dvoje uplašene djece. Jadnica, sva uplašena, dodaje previše gasa, a cesta je masna i sad s prvom kišom očigledno skliska. Gume joj nisu za pohvalu no tko zna što je sve muči pa ne stigne misliti o tome.

Kucnem na prozor, (prozor zatvoren, zamagljen unutra jedno 40 stupnjeva) a ona me izbezumljeno gleda. Možda misli da sam je došao mlatiti ili što...

"Gospođo, mogu li vam pomoći?", to valjda nije očekivala.
"Joj, ovaj nemogu... zznate... skliže se i...."
"Ok, dajte dignite ručnu, u ler pa se pomaknite malo!"
Sjedam za volan (naravno guram sic nazad) u prvu i laaaagannnooo gas. Auto kreće i prelazimo kritičnu točku.

"Hvala vam gospon..."
"Ma nema na čemu..."

Vraćam se u auto, mobitel mi je ostao unutra tako da sam tek kasnije bio razočaran što nisam ovjekovječio 'gospodina' u BMW-jcu. Onda kasnije više nisam bio razočaran jer mi nitko nije ukrao mobitel iz auta dok ja okolo izigravam...

Ovo me malo razmrdalo tako da sam za nominacije kasnije uhvatio samo jednog (jednostavno mi se nije dalo slikati sve one koji su se vozili žutom trakom po Maksimirskoj jer im se žuri).

Nominacije:

ZG-8452 P - pogledajte semafor... pogledajte semafor...
(skretanje u lijevo na semaforu 5 sekundi nakon što se upalilo crveno) - plavi neznam kaj - lokacija Peščenica


Danas prvo mjesto u kategoriji 'Volim crveno' zasluženo osvaja ZG-8452 P

Poslušajmo sad pobjednika ZG-8452 P :

Ja nisam kao drugi koji umjesto da priznaju pogreške i postanu odgovorni traže isprike koje nanose samo još više štete. Oni bi se trebali naučite ispričati. Ja nemam zašto, pa bilo je zeleno. Zeleno i samo zeleno.


- 10:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>