URBAN JE SRANJE

subota, 17.02.2007.

Jebo majku svim dosadnim urbanopisajućim blog pjesmaricama nađite život

Da ja mislim da naslov sve govori.budite se kreteni.Dosta mi je čitati te blogove koji govore kako je život jadan,koji imaju tekstove pune metafora,zašto ne bi bili direktni.DA stvarno ljudi bi trebali biti direktni,ali stvarno bi.A tek komentari:joj meni znam kako ti je...ili možda:ajme nemoj se brinuti...pa za Boga miloga tko bi rekao da ima toliko ljudi piše toliko glupe pjesme.Za Boga miloga.Zabavljajte se budite sretni živite život sluašjte glazbu budite sami,nemojte imati dečke ili cure,ali Bože mili dosta jadanja...da,da,da znam jako loše i primitivno od mene da pljujem po drugima,ali što ćeš.Biti direktan je ono što mnogo ljudi danas nije.Reći ću vam nešto: Ja nisam primitivan...a mislite da nisam primijetio treba proći dosta blogova da bi se vidjela sličnost...pa ovdje ljudi uzimaju drugima tekstove i uklapaju ih u neke svoje tamo "život je grozan" pjesmice.Molim vas ljudi:
Ne brini budi sretan!Ako nisi sretan onda budi lud,pa se luđački smij,ali za Boga
miloga...prekini srat o teškim životnim trenutcima!!

P.S. Ako ste gledali Gibonijev komentar o Urbanovim skladbama,samo znajte ovo... i Giboni je kreten čim naziva Urbana jednim od spektakularnih spisatelja.Ali kad sam pitao Gibonija gdje mu je bila pamet odgovorio mi je ovo:
OVO MI JE ŠKOLA.I DRUGI PUTA ĆU PAMETNIJE.
To je rekao pa mu opraštamo.
WORD TO YOUR MOTHER!
BITCHSLAP!

17.02.2007. u 18:57 • 25 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj broj ako se ne slažete s mojim mišljenjem:
Nino AntiUrban Glavinić 0915838168


Na ovom blogu opisujemo Urbana i njegovu urbano usranu četvorku kao loš bend koji se komercijalizirao u ženskih koje misle da ih Urban razumije jer pravi ah tako osjećajne pjesme koje niti jedan muški ne razumije...Dakle koliko je Urban sranje,koliko je bio sranje i koliko će (uvijek) biti sranje...S ljubavlju BITCHSLAP

Glazba ovo dolje tu

Prva u svemu

Svoga tijela gospodar

Mikrofonija-Nemoj za mnom