mirror, mirror on the wall




jučer sam bila kod prijateljice. izašle smo skupa. pile smo. plesale. bile smo u centru pažnje. ljubila sam se.

zaljubila sam se u pjesmu pussycat dollsa - wait a minute i timbalanda.

eh da.
nazvala sam bivšeg.

koji klišej. pijana cura zove bivšeg dečka. ali neka.
obavili smo razgovor koji smo trebali davno prije.
falija mi je.
i ne mogu se ljutiti na njega.
jer jednostavno ne mogu.
iako bi imala jako dobre razloge.

jednostavno.
kao da je njemu sve dopušteno.

i obično sam ja kuja u vezi.
i obično nitko mene ne može zajebavati.

ali.
on.

ali ne želim biti u vezi s njime.

jer nismo osobe za to.


Image Hosted by ImageShack.us

ne znam.
ali sve me tako izvanredno zabavlja.
jebeno me zabavlja.

u zadnje vrijeme radim puno sranja.
i nije me briga. tako me nije briga.
i tako se zabavljam.
izvlačim se polako iz depresije u kojoj sam zadnje dvije godine.

mlada si. i imaš jedan život.
to mi je sinoć netko rekao.

i ja ću ga iskorisititi.
jebeno ću ga iskoristiti.

Image Hosted by ImageShack.us

i sad dolazimo do hrane.

jučer: majušna jabuka i kivi
i sendvič s kečapom u 6 sati ujutro (!)
danas: naranča i kivi

da nema onog sendviča blo bi savršeno.

ali ne uzrujavam se pretjerano. bila je subota. i stvarno sam se istrošila plešući.
a alkohol je izašao iz mene kako je i ušao. jbg :)

ovaj tjedan sam popodne u školi znači nema majke nema ručka samo voće.
savršenstvo.



11.02.2007. u 16:46 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...
hm...

što hoću?

ha?

ma niš'

samo da petice prevladavaju mojim životom

55 (kg)
5(škola)
175(imam)


uf
uF

ajl bi a bjutiful blond/pink grrl vid a prisings on her nipl, ear end mejbi on d fejs, in kjut litl dresiz, big sanglasiz end man I want.
jes.

ovaj put idemo do kraja