< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

Opis bloga

Swe i swashta kaj mi padne napamet......



MusicPlaylist

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

twilight.forummotion.com

Loodacha
[{~*~*~My_Ł0n€Ły_w0rŁd~*~*~}]
Mistress Bella
Ginn Loo Loo-hpff i tff
Ginn Loo Loo

O meni

Image and video hosting by TinyPic

Zowem se, ma ne zowem se, drugi me zowu, al kad me zowu onda je to najcheshche Jana....imam 15 bajnih godina iza sebe.....idem u shkolu primjenjene umjetnosti i dizajna.....
Wolim swe i swashta, ponajwishe papat, al ne meso jer ne wolim kad drugi pate, wolim chokoladu, crtat, chitat-puuunoooo....wolim konje i jahanje.....zhiwotna okupacija mi je glupiranje i spamanje po teichinim forumima...ima josh puno stwari koja wolim......uf......wampireke, zmishljat priche,.....swashta......
ne wolim ljude koji mogu hladnokrwno muchit zhiwotinje i swe oko sebe, wjeronauk i mutawe chasne koje ti ispiru mozak glupostima....
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





ouou jeee.....neznam naslov

Ovo je valjda već deseti put da počinjem pisat i iskreno se nadam da ću završit.....
hmmm.....
škola traje več 3 tjedna.....da 100......opče nebi rekla...i opet mi je tjedan brzo proše.....uvjek mislim o ne, ponedeljak a na kraju ispade....ajme več je petak...lol.....kad nam je tak super u našoj voljenoj školi......lol
danas smo imali peticiju....naš dragi automat Branko (inače pun primamljivih krašovih slatkiša) već oko tjedan dana jadikuje sam, prazan i gladan......nisu ga nahranili i sad mu posao propada....a mi učenici smo jako tužni jer nemamo slatkiše..... :(
i tako, danas napravili peticiju....napisali na papir
"NAHRANITE BRANA
Ako imate srca, potpišite"
I tako smo skupili podosta potpisa, nekoliko potpisa cijelih razreda i onda, zadnji odmor, dobili smo vjest da je neko potrgo peticiju.....ahhh.....zato mi imamo našeg Renya koj je naljepio papir nazad, bez obzira na sve i toplo se nadamo da će doživjet ponedjeljak....kao i da će Branko napokon bit nahranjen......
hehehe

........................................................................................................................................................
.....
danas je Hladno pivo....
idem s frendicama....jeeeej....
moram pročitat 3 knjige......ou jea.... :)
farbam se u crno.....jednom.....kad kupim farbu....hihihi
ja bi htjela naučit crtat anime....(josipa, svaka čast...)....shmrc....
Image and video hosting by TinyPic
oču zube....one vampirske....
vempiri su cool.....jeah...mmm...
jasper mi je jako sexy....
da.....
neznam kaj da još kažem....
dosta je ovo.....
napišem novi post kad ponovo pobjedim ljenost.....
ljubim vas swe!!
kiss


18.09.2008. u 16:41

| Komentari (9) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.