< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da / ne


Dizajn: Gossip Girl

Uvod

Bajke su za malu djecu,a mi odrasli prihvacamo cinjenicu da je zivot kao bajka samo predivna laz obojena predivnim bojama paklene noci...

Linkovi

Meni Dragi Blogovi :
Riley
Delilah
Popular
baby-dd
Mrs.Cullen Pattinson
Kinderchoksa pricha prichu
Još jedna u nizu od ljubavnih priča
Once you go Black,you never go back

Forumi
TrueBlood : Fangtasia
Teen ludorije

Moj drugi blog posvecen Twilightu
Love-Twilight-world

I feel so untoched

I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you

Untouched
And I need you so much

And I need you so much. Da... So much...
Zašto je kod mene baš ovo istina:
I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
...
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you

četvrtak, 11.06.2009.

Gossip Girl

Evo i mene nakon dugog nejavljanja,

I napokon i to je stiglo,ljetni praznici,tako sam sretna u ova tri naredna mjeseca bez skole,same uzivancije naparvit cu sve sto nisam mogla/stigla napravit za vrijeme trajanja skole. Prvo na umu sto planiram napravit je pogledat 1. sezonu Gossip Girl,vec sam jucer tek tako skinula,pa pogledala pilot epizodu i serija mi se cini super. Danas ce mi se skinut cijela sezona pa cu navecer nastavit gledat,pa u iducem postu javim cjelokupni dojam...Od glazbe slusam The Veronicas i nikako mi nedosade, to mi je kao neki napredak jer mi pjesme nakon cestog slusanja jednostavno postanu nezanimljive,a do sada dva izdana albuma od Veronicas (The Secret Life Of i Hook me up) slusam po cijele dane,dok citam, igram igrice,skidam stvari s neta i slicno.Pjesme su im genialne i svakako preporucujem da ih poslusate.

Hmm,zadnja dva tjenda sto se nisam javljala bila sam zauzeta svime i svacim,tak da sam jako malo bila na netu,ali kako stvari stoje svaki post cu pisat cetvrtkom.

Oh i napokon sam se dokopala vampirskih noviteta,sad u nedelju izlazi nova sezona True Blood-a takoda ce me to zabavit preko ljeta, barem nesto, dok na jesen ocekujem novu seriju Vampire Diaries od koje ocekujem dosta jer sam procitala knjige i postala sam veliki fan,
Evo pa mozete pogledat trailer,


Evo to je sve od mene do iduceg cetvrtka...
Voli vas vasa
Gossip Girl :)



* Komentari (68) * Isprintaj * Permalink *

<< Arhiva >>