svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da / ne


Dizajn: Gossip Girl

Uvod

Bajke su za malu djecu,a mi odrasli prihvacamo cinjenicu da je zivot kao bajka samo predivna laz obojena predivnim bojama paklene noci...

Linkovi

Meni Dragi Blogovi :
Riley
Delilah
Popular
baby-dd
Mrs.Cullen Pattinson
Kinderchoksa pricha prichu
Još jedna u nizu od ljubavnih priča
Once you go Black,you never go back

Forumi
TrueBlood : Fangtasia
Teen ludorije

Moj drugi blog posvecen Twilightu
Love-Twilight-world

I feel so untoched

I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you

Untouched
And I need you so much

And I need you so much. Da... So much...
Zašto je kod mene baš ovo istina:
I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
...
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you

nedjelja, 17.05.2009.

Teem em...Teem Untouched Girl

Hmm,inspiracija mi je danas slaba,pa ako se pitate sta ovaj naslov znaci to je naopako napisano (Meet me, Meet Untouched Girl),naslov sam preuzela od svoje drage prijateljice Beke (njen blog mozete nac u mojim linkovima)...

Znaci ja sam jedna mala ludaca,koja voli sve zivo,jedino mrzi neke sitnice u zivotu koje su nazalost veoma ceste.
Ovo je moj osobni blog,na koji me potakla Beka, iako vec imam jedan Twilight blog no na njemu pisem samo o Twilightu.=)
Evo par crtica o meni:
-Net Nick: Alina Wyatt
-12 godina
-Posjedujem prvi hrvatski True Blood forum (s prijateljicom)
-Volim svoje frendove
-Velika ovisnica o torbama
-Obozavam citati knjige (Southern vampire mysteries,Twilight,Pride and prejudice,Atonement...)
-Veliki manijak za serijama (True Blood,The Tudors,Blood ties, Grey's anatomy,How i met your mother...)
-Takoder za filmovima (The Duchess,Interview with the vampire,Slumdog millionaire...)

Sto jos posebno reci, zelim da ovaj blog bude super i da vam se svidi...fino



* Komentari (15) * Isprintaj * Permalink *

<< Arhiva >>