<[IMG]http://i260.photobucket.com/albums/ii17/TearStainedRoses89/Jesus.png[/IMG]!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Ciara: like a boy - Gril who knows what to do - Blog.hr

nedjelja, 02.03.2008.

Ciara: like a boy

OVO JE NAJBOLJA PJESMA IKAD!!!MORATE OVO SLUŠATI

- 17:17 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Blog opisuje o svemu , svačemu,svemu

O meni

wavenutHej!!!!!!!!!!!! Ja sam Mihaela idem u 5 b razred Volim hrvatksi , engleski, njemački , likovni , glazbeni , povijest , zemljopis , prirodu , tehnički , vjeronauk.

Cool blogovi !! Ovo mrate posjetiti!!

www.wantflyaway.blog.hr www.cistokrvnerokerice.blog.hr www.mojaskolamagicarenja.blog.hr Da , i posjetite mene na myminicity.com P.S. moj grad je mihaelin grad kužiš ono ja sam cool.blog.hr

Moji hobiji

Ja idem na zbor. Mi se zovemo DOBRO ZELENO ČUDOSTVORCI. Ako živite u Velikoj Gorici dođite na zbor . Na pitanja odgovaram . P.S. napišite pitanje u komentarima!!