Trazim zenu za cuvanje dece u svajcarskoj - Velika Gorica

ponedjeljak , 04.02.2019.

Potrebna zena za cuvanje dece










Dating Site: Trazim zenu za cuvanje dece u svajcarskoj






Zaniteresivani roditelji neka mi se jave na +38166403064. Moj kontakt telefon je 0038766013382 S postovanjem ocekujem vas odgovor il putem e mail ili telefonskim. Imam decaka, 3,3 godine i ostali smo bez dadilje koja je bila sa nama od rodjenja deteta nije mu se posvecivala dovoljno.



trazim zenu za cuvanje dece u svajcarskoj

Djeca su neprocjenjivo bogatstvo koje ne možete ostaviti na čuvanje bilo kome, a sada konačno možete lako pronaći baš onakvu dadilju kakvu želite. Postovana Daniela Procitala sam vas oglas za cuvanje djeteta i veoma mi je zao sta ste naisli na osobu koja ne odgovara toj plemenitoj profesiji. Pored toga sam spremna za igru, setnju,sport i slicno.



trazim zenu za cuvanje dece u svajcarskoj

Potrebna zena za cuvanje dece - Smederevski put, pre prvog skretanja za Kaludjericu, opstina Zvezdara, 10km od centra Beograda, na 100m od kuce nalazi se autobuska stanica, prodavnica, apoteka...



trazim zenu za cuvanje dece u svajcarskoj



Kućna nega starih lica, čuvanje dece, pomoć u kući - Agencija TEA - Beograd
Postovana Daniela Procitala sam vas oglas za cuvanje djeteta i veoma mi je zao sta ste naisli na osobu koja ne odgovara toj plemenitoj profesiji. Takodje za nedelju bi se mogli dogovoriti. Trebala bi zena takodje koja zna sa decom i koja moze da mi se nadje kad je dete prehladjeno pa ne moze u vrtic. Agencija je prva takva u Crnoj Gori i nudi vam mogućnost da na jednostavan i brz način pronađete idealnu bebisiterku. Imam visegodisnje iskustvo u cuvanju i odgajanju dece. Ja sam zainteresovanana ako zivite u Podgorici. Stan i centralno grejanje obezbedjeno u okviru odvojene jedinice kuce sa dvoristem koje isto tako stoji na raspolaganju. Cuvala bih dijete preko ljeta u Podgorici od 3 mjeseca pa nadalje imam 16 godina ucim u gimnaziju imam dosta iskustva, brata od tetke sam cuvala od dana kad se rodio, sestru 3 takodje, cuvala sam i decu komsinici, ozbiljna, nepusac, odgovorna, smirena, komunikativna zainteresovani kontakt: 067038777 Postovani roditelji, zovem se Sonja, imam 26 godina i iz Novog Sada sam, cuvala bih decu u Crnoj Gori primorje i Podgorica.

[Dating site fail pics|Dating french men|Dmanisi dating]






Oznake: Potrebna, zena, za, cuvanje, dece

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.