Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
(ne, ovo nije patetično!)

Image hosting by Photobucket

God save me!

petak, 14.04.2006.

Živcira me ovo!!

BRIGA ME ŠTO DRUGI LJUDI MISLE O MENI!!
Da, snob sam.
Šminkerica sam.
Stalno pričam o robi, parfemima, manikuri i frizerima.
Ne volim debele ljude.
Zato jer sam ja savršeno mršava, a na dečkima obožavam pločice....

Svatko tko me pozna i do čijeg mi je mišljenja stalo, zna da sam ja suprotnost ovom... Tako da NIJE ME BRIGA!

Prošli praznici su mi bili uništeni, ali ovi NEĆE bit! Jer fakat nemam razloga živcirat se zbog ničega! Imam hrpu pravih i zabavnih frendova, super dečka...
Ali uvijek će bit ljudi koji će nešto srat... Pa serite onda ako vas to čini sretnima.... Meni je ovog dosta!




- 10:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja, ja, ja i samo JA!
Da, da, da... svi me ovdje tak i tak znate (Tea. mala, slatka, 15 god, snobasta gimnazija, bla, bla, bla...)

Volim:
čokoladu
muziku
art
snowboard
duhan
tv
komp/net
svoje frendove
pauze za ručak
subote
petkove
...


Image hosted by Photobucket.com




Image hosting by Photobucket

Jon D. burninmad

I like being hold Image hosting by Photobucket

Autopilot off, Missing The Innocence

I wish I wasn't waiting.
This place gets smaller everyday.
We all have characters and we know the parts we play.
We're actors and actresses,
that's all. Please take me away.
I just want to start over.
There are things I'd like to change.

I miss the innocence,
when the doors all stood wide open.
The sun's gone down on better days.

If I let you know, nothing can last forever.
I never thought everything would change.
If I let it go, nothing can last forever.
I never thought everything would change.
Well, maybe I did. Just not today.

I never thought that things would change.
I miss the innocence.