Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
(ne, ovo nije patetično!)

Image hosting by Photobucket

God save me!

nedjelja, 09.04.2006.

Mrzim nedjelju!

Večini je ponedjeljak najgori dan u tjednu. Meni je nedjelja. Ponedjeljak je bolji od nedjelje samo zato što je prošla nedjelja. Nedjeljom uvijek moram učit i pospremat sobu i nemrem van! I trpim posljedice od subote.... srećom, u subotu sam bila vani samo do 10, tako da nije bilo ni uzroka...
Upravo sam zaključila da je moj blog najgluplji što može bit! Neki ljudi pišu o konkretnim stvarima, a ja samo serem kako mi je dosadno... Da, možda bi si trebala nabavit život, lol...
Voice in the dark od Autopilot off-a je fakat ok pjesma... u biti nije ništa posebno.. ali meni je naravno dosadno...

E da! Razmišljala sam danas... o tome koliko sam u biti sretna. i da stalno nešto izmišljam samo kako ne bi bila sretna. al čudno je to... svaki puta kada sam sretna, imam neku grižnju savijesti (da, ja imam savijest)... zaključak: sretna sam!
sutra škola... ne znam kako ću ić u školu... zainteresirani za moje društvo do škole, neka se jave..
toliko....

Image hosting by Photobucket

opsjednuta sam ružama u zadnje vrijeme... fakat su lijepe crvene, krvave boje...

- 19:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja, ja, ja i samo JA!
Da, da, da... svi me ovdje tak i tak znate (Tea. mala, slatka, 15 god, snobasta gimnazija, bla, bla, bla...)

Volim:
čokoladu
muziku
art
snowboard
duhan
tv
komp/net
svoje frendove
pauze za ručak
subote
petkove
...


Image hosted by Photobucket.com




Image hosting by Photobucket

Jon D. burninmad

I like being hold Image hosting by Photobucket

Autopilot off, Missing The Innocence

I wish I wasn't waiting.
This place gets smaller everyday.
We all have characters and we know the parts we play.
We're actors and actresses,
that's all. Please take me away.
I just want to start over.
There are things I'd like to change.

I miss the innocence,
when the doors all stood wide open.
The sun's gone down on better days.

If I let you know, nothing can last forever.
I never thought everything would change.
If I let it go, nothing can last forever.
I never thought everything would change.
Well, maybe I did. Just not today.

I never thought that things would change.
I miss the innocence.