Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
(ne, ovo nije patetično!)

Image hosting by Photobucket

God save me!

petak, 24.03.2006.

Evo nas u školi...

Ja i Tilkuša smo se uhakirale u komp u informatici. TILA: šifra=broj kompa(koji piše na monitoru koji piše u densom uglu gore!). u pola 1 krećemo u titovo selo igrat se malih pionira! TILA: Ovo posvećujem braći kekez jer je ovdje splićanka koja ih poznaje a meni je to skroz kul.
Dal bi si trebali rezat žile jer tea ima blog? Ili ja jer sam pisala na njezinom? D:
TEA: da, da, tila, napiši mi IME Malim slovom!
TILA: Tea je disleksična, la la la la la...
TEA: pa možda samo malo tu i tamo.....
TILA: Petkom i subotom...
TEA: ili kada je tipkovnica užasna kao u društvenom kabinetu koji je trenutno prepun našeg smeća!
TILA: tamo su i moje traperice. i Maritine.
TEA: kao što rehog, SMEĆA!
TILA: šit, odvalila sam dio tipkovnice pa se sad njiše. tipkovnica nema pišu, slova joj se njišu.
TEA: a bar nismo strgali miša kao neki dan pa je bilo MRĐEN!!!!! POMOĆ!!!!!!
TILA: a ti si sad razvalila monitor na trojci.
TEA: nisam ! razvalio se sam od sebe! živcira me ova tipkovnica koja se njiše! :(
TILA: je je, sam se razvalio od sebe. to sve bludnice kažu. znaš da postoji lik tila u crtiću Himen(u originalu He-man)
TEA: daj šuti! možda nitko ne primjeti da je strgan! hehehe, razvalile smo pola tehnike u školi u samo tjedan dana!!
TILA: nema t za 2. :(
TEA: majke ti! ŠUTI!! da nas ne skuže!!
TILA: jel kužiš?ahaha. Tila i Tea=2t, a o tom nije riječ. jebote, ko FBI smo.
TEA: ko CIA!
TILA: Curke i Adam
TEA: kak si jadna!
TILA: dobro da uopće nema smisla.
TEA: da, to i ja mislim!
TILA: ti si jadna. spoma ti ne bi niti dotaknula papir sa tvojim pitanjem!!!
TEA -interna fora-, ups, internacionalna!
TILA: ali mi vam to nismo rekli, koka.
TEA: aj, moram na wc! gubimo se odavde!
TILA: pusapusabokić.

TEA: pozdravi svima! (iz rovinja, mislim iformatičke učionice i pkg-a koji je trenutno potpuno prazan jer se svi igraju malih pionira u titovom selu)

ciao, puse! ****

- 10:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja, ja, ja i samo JA!
Da, da, da... svi me ovdje tak i tak znate (Tea. mala, slatka, 15 god, snobasta gimnazija, bla, bla, bla...)

Volim:
čokoladu
muziku
art
snowboard
duhan
tv
komp/net
svoje frendove
pauze za ručak
subote
petkove
...


Image hosted by Photobucket.com




Image hosting by Photobucket

Jon D. burninmad

I like being hold Image hosting by Photobucket

Autopilot off, Missing The Innocence

I wish I wasn't waiting.
This place gets smaller everyday.
We all have characters and we know the parts we play.
We're actors and actresses,
that's all. Please take me away.
I just want to start over.
There are things I'd like to change.

I miss the innocence,
when the doors all stood wide open.
The sun's gone down on better days.

If I let you know, nothing can last forever.
I never thought everything would change.
If I let it go, nothing can last forever.
I never thought everything would change.
Well, maybe I did. Just not today.

I never thought that things would change.
I miss the innocence.