< Kontemplirajmo! - UNLEASHED - Blog.hr

UNLEASHED

24.01.2007., srijeda

Kontemplirajmo!

Vani je počel padat snijeg. Izašel van, stal nasred dvorišta i gledajući u crveno nebo i male bijele projektile kontempliral o svom mjestu u svemiru.

And then it hit me....

Sudbina mi je dala pljusku u lice. Preletel je jebeni golub i ostavil mi jebeni dar na prejebenoj faci!!!!! Izgleda da sam dobil odgovor.

Uz odgovarajući mentalni sustav mogu preći prek toga.
Mislim da ću skrenuti u samosažaljenje.

Gangrena dolazi,you hear? Hladnoća.
Svi postajemo depresivni i svi se opijamo i ležimo u jarkima mrtvi pijani, na gradilištima, parku, pokraj naših prijatelja bagera (pozdrav Habijanu) baš kad nebi smeli.

Sudbina me još jednom prije ošamaril na sličan k'o onom incidentu gore.
Ležim prošle zime, mrtav pijanparty, u snijegu, mraku, hladnoći i filozofi kakvi jesmo dok smo pod utjecajem opojnih supstanciparty, razmišljam zakaj me tadašnja ljubav nije htela (da se zna,sad me boli kurac,imam nekog posebnijeg,hehehehehehehehehehe-da komad, na tebe mislimkiss).

Odjednom me nadvila sjena i izvadila mlohavu smrznutu KITU i počela
PIŠAT pokraj moje glave. Sjena se spišala pokraj moje jeebenee glave (slučajno) i svom silinom se vrušila pokraj mene!!!! Koja je to sreća!!! Slučajnost!!!!
Taman postanem dubokouman i onda me nekaj, SLUČAJNO K'O FOL, spusti na zemlju, točnije, plitki jarak. Relacija duboko-plitko. Kontrast, kužite.

A dobro, bijeda je lakša udvoje.
Oba dvoje smo kontemplirali o svommjestu u svemiru. Obadvojica, pardon.

AL' NEMA! NEMAVIŠE! NEEEEĆU! Nek ide život u kurac, kaj se uopće pojavil tu! I zima! Bu vidla dok je ožežem šarcem! Gotovo je. This bitch is going down!

Kaj bum napravil? ŽIVEL!
I vi bi mogli.
Čuvajte se sudbine.
Baršunasta rukavica sudbine je ustvari željezna šaka za neke. Nosite šljemovE;PAZITE-bez crvene zvezde!

I zapamtite;
NEMOJTE KONTEMPLIRATI O SVOM MJESTU U SVEMIRU!
RADIJE DRKAJTE, AKO MOŽETE, NARAVNO!

Horns up, metalheads!

P.T.S.P.:Ispričavamse za duševne boli izazvane lascivnim i provokativnim jezikom ovog autora

Sid Q'Zel Kuzel



- 23:41 - Ja bih želio/željela komentirati ovaj predivan blog (48) - isprintati - ###

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

upali/ugasi(komentare)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Life stinks? Ju bet! Ispravimo to metalom Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Advertising space

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ali ne smijemo zaboraviti nabolju hrvatsku grupu
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us








...ma bez brige bude još slika, ovo je samo zagrijavanje!

Linkovi

Neki blogovi nekih ljudi (ima i slikica...he he)

Evo vam stihova od jedne prebrutalne Motorhead-ove pjesme (obavezno procitajte):

wink"Vibrator"wink

Larger than life, sharper than a knife,
Ever ready for the time,
Slick and smooth I'm bound to improve your mood,
And make you feel fine,
Reach for me, I'm ready and how
I'm really starting to buzz,
Your feeling comes, I'm starting to hum,
I can do it like nothing else does,

You're never alone when I'm around
You can always rely on me,
I'm a friend, my love won't bend,
And that I can guarantee,
Straight and true and all for you,
I'm so eager to please,
Stick with me and I'll keep you free,
From any nasty disease,
'Cos I'm a Vibrator,
Pleased to make a start,
Vibrator, with a powerpack for a heart

Check my heart before you start,
I don't wanna blow no fuse,
New battery, is that for me?
That's something I could really use,
Power surge I get the urge,
To do my legendary thing,
The stars in your eyes don't tell no lies,
I know your bells are starting to ring,
'Cos I'm a Vibrator,
Pleased to make a start,
Vibrator, with a powerpack for a heart

Vibrator! Vibrator!

Wasn't that good, now wasn't that nice?
Now see we get along real fine,
I knew I was the boy for you,
When you came for the second time,
Clean me up, put me away,
You know you need the rest,
I'll be here when next you need me,
I've never ever failed the test,
'Cos I'm a Vibrator,
Pleased to make a start,
Vibrator, with a powerpack for a heart
I'm a Vibrator,
Pleased to make a start,
I'm a Vibrator,
And I'll never ever break your heart!


Nešto za nas:
eekDepeche Mode-The Dead Of Nighteek

We're the horniest boys
With the corniest ploys
Who take the easiest girls
To our sleaziest worlds

With our lecherous plans
In our treacherous hands
You'd be wasting your time
Saying no, it's a crime

All that we live for you'll regret
All you remember we'll forget

We are the dead of night
We're in the zombie room
We're twilight's parasites
With self-inflicted wounds

We are the dead of night
We're in the zombie room
Heavenly oversights
Eating from silver spoons

With our decadent minds
And our innocent lines
You'll be playing our games
With your bodies in flames

When delirious fun
Has seriously begun
You'll be down on your knees
You'll be begging us please

All we're demanding you'll supply
All we're accused of we'll deny

We are the dead of night
We're in the zombie room
We're twilight's parasites
With self-inflicted wounds

We are the dead of night
We're in the zombie room
Heavenly oversights
Eating from silver spoons