< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

frendovi, dečki, škola

OPIS:):)

Ime: Patricija
Razred: 8
Bračno stanje: neudana...haha...šala
Frendovi: Čule,Katić,Lukas,Sesar,Weky....
Frendice: Tin@,Tonka,Pepa,Bosna
Lana,Vale,Ines,Ivona....
Naj boja: Zelena,Žuta,Crna
Obožavam: Milka čokoladu i sve
vezano uz slatko
Naj pjevačica: Katarina Kranjec..haha..šala
Naj glumica: Valentina Vošćak...haha...šala
MSN: paty0194@hotmail.com


*Pjesmice*

Kad nekoga voliš
više nego život svoj,
sudbina će biti takva
da on neće biti tvoj !

****


Hvala ti…
Hvala ti što se budiš sa mnom,
I dane mi poklanjaš svoje,
Što svaki trenutak smisao ima,
Dok uz svoje osjećam i srce tvoje.

Hvala ti…
Hvala ti što koračaš sa mnom,
I kada hodati napor traži,
Što imam tebe i kad mi je teško,
Jer tada svaki teret je lakši.


Hvala ti...
Hvala ti što praštaš meni,
Kada za praštanje hrabrosti treba,
Što srce tvoje ljubi baš moje,
Hvala ti, nadraži daru Neba!!

****


Sama sam, tužna
Bez tebe. Ne znam kako dalje,
kako krenuti, nastaviti život.
Umirem. Umirem bez tebe,
umirem sada.
Ja te i dalje volim,
volim samo tebe.
Ti, pravi si. Živ si.
Ja sam ostala samo uspomena,
jer mrtva sam.
Nema me više,
al volim te.

Postala sam anđeo,
sad pazim na tebe,
Tebe ljubavi moja.
Ti, utjeha moja.
Sijećaj me se, dovijeka.
Pamti me.
Sad, ja pratim tebe,
pazim na tebe,
dajem ti nadu, za život,
vodim te kroz život.
Budi sretan.
Sjeti me se nekad,
sjeti se koliko ja volim tebe!!

****



I danas, ti si moja kraljica...
I danas, samo ti si moja voljena,
Neka te kruna moje ljubavi krasi,
Jer za moje si srce stvorena.

I danas samo tebe želim na prijestolju moga srca,
želim te ogrnuti plaštem od zvijezda i sunca,
da ti se klanja i mjesec i zvijezda Danica
da tama nestaje ispred odsjaja tvoga lica...
I danas, ti si moja gospodarica

!

****
Bože, kada mi dođe posljednji tren,
daj da još jednom susretnem pogled njen,
te rajske oči će mi pomoći
da u sjaj neba gledat ću moći.


Bože, kada mi dođe posljednji čas,
daj da još jednom čujem njen glas,
kada me k sebi počneš zvati,
njeno «volim te» neka me prati.


Bože, kada mi dođe posljednji danak,
daj mi još samo jedan bar sanak,
u njemu nek' bude anđeo ona.
koji će povesti me do Tvoga trona

****
mjesecina kao da je dan
zrikci se cuju
zar je ovo san?

Ljubis me u vrat
osjecam tvoj dah...

miris pokosenog sijena
u tvojoj kosi
vjetar pjeva oluju nosi...

dok te ljubim
ja se gubim...

niz leda mi hladni znoj se slijeva
dok vjetar ljubavnu baladu pjeva....

Tvoji prsti u mojoj kosi
dok oluja kisu nosi...

u plamenu ljubavi
dok gore nam tijela
oluja dolazi
grmljavina sijeva...

****

Vec se spusta tama
dolazi sumrak blagi
a ja sjedim zamisljena sama
jer nema onoga ko mi je drag
Dusa me boli,srce mi pati
Ah jedini Boze dali me voli
dal ce da se vrati.
Mozda me je vec zaboravio
mada sada ima drugu
zauvek me ostavio.
Ali ja se opet nadam
da ces jednog dana doci
da ce srce da igra
da ce istom stazom poci

P.S. posvećeno svima
koji su nesretni u ljubavi...

Cekam te....
Dodji i donesi mi samo svoj osmeh,
taj osmeh je jedino sto trazim,
sve ostalo imam.
Imam oci koje ce videti
tvoje tuzno lice.
Imam ruke koje ti nikada
nece dozvoliti da padnes.
Imam srce u kome ces
pronaci svoj dom.....
****
Prekini mi bol i suze
daj da odmorim,
voljela sam samo tebe,
daj da prebolim.
Milovala sam ti usne
kao sunce dan,
disala sam samo za te,
sad je svemu kraj.
****
Jedva sam te prepoznao
draga godine su ucinile svoje
ne svjetli ti lice onim
sjajem ko kad
nekad mastasmo u dvoje

i na tvojoj i na mojoj ruci
dva prstena dva
svjedoka stoje

ostvarili svoje snove nismo
bol na dusi nosimo oboje
jos te cuvam duboko u srcu
uspomeno iz mladosti moje

jos osjecam na promrzlom licu
tople ruke vrele
usne tvoje

i na tvojoj i na mojoj ruci
dva prstena dva svjedoka stoje
ostvarili svoje snove nismo
bol na dusi nosimo oboje

rastasmo se zbunjeno i brzo i bez rjeci
jer bilo ih nije
zaplovismo ulicama
dugim svako svoje
suze da sakrije

i na tvojo i na mojoj ruci
dva prstena dva svjedoka stoje
ostvarili svoje snove nismo
bol na dusi nosimo oboje
****
bojim se....
da cu te izgubiti
da ces me prestati ljubiti
bojim se....
da ce te izbrisati kise
i da te necu vidjeti vise
bojim se....
da ces nestati
de ce nasa ljubav prestati
zelim da samnom ostanes
i da vjecnost samnom postanes
****
Dodirni me ...
poput vjetra me dotakni
njezno mi sapuci tajne
poput onih o livadi rosnoj
jos iz vremena ljubavi bajne

Dotakni me...
samo vrhovima prstiju njezno
i poljubac mi spusti na celo
pogledom mi samo kazi
da bi me jos srce htjelo

Pogledaj me...
i tiho najtise mi opet kazi
rjeci za koje sam zivjela
samo njezan i tih mi budi
da se nebi iz sna budila

Zagrli me...
onako jako kako ti to znas
da sve je dobro opet me slazi
da snovi su sada proslost nasa
da ono od juce vise ne vazi

...i probudi me!
****




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic






PPlayful
AArty
TTemperamental
RRare
IIrresistible
CCareful
IInfluential
JJolly
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji linkićikissheadbangfinopjeva

yummy girl

˙·٠•●●•٠·˙linkovi

yummy girlfinothumbup
Tonkaheadbangkiss
Tinabangroflzujo
Lawrencemouthwashyeseek
Jedna malapartyhrvatskalaze
Mareburninmaddeadsmokin
Ivaheadbangroflburninmadpuknucu
Moje fotkecerekblablathumbup

...moje slikice...


Free Music

Free Music



Free Music








Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic







Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

petak, 11.04.2008.

....don´t speak....=)

...evo ovaj naslov je dobio ime po jednoj pjesmi...meni osobno najdražoj....iako nema veze sa ovim kaj ću pisati....hmmm....jedva čekam da odem iz osnovnjaka...nemogu više bit sa tim ljudima...nije da mi svi smetaju...ali su se užasno promijenili...nitko nije moj tip društva...svi su neki ozbiljni...dečki misle da smo mi cure komad mesa i da oni vladaju...daj odrastite...cure pak su me neke razočarale...sa mnom su super , a kad mene nema pričaju okolo...svašta....i onda mi još lažu u facu...a znam da lažu....kako netko može bit tako pokvaren...al izdržat ću još ovih 2 mjeseca...a onda zbogom...idem u srednjak...u kontaktu ću ostat sa svima...ali bar ih neću morat gledat svaki dan....neke osobe će mi falit...Bosna,Ines,Zulejka...hehe...Ivona,Matokica,Kainka,Vale(možda)...hehe...i još neki...a ostali me nezanimaju uopće...komajte mi punoooooooo punoooooooo puno vas volim...svi ste vi super kaj mi ostavljate komentare...puno vas volim...pusaaaa...kiss...=)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.