Izmedju dva stupa

<>

Posvećeno njima

Znali su da u pogrešnom smjeru idu , a ipak su išli nisu skrenuli
krenuli su prema smrti uzdignute glave . Osjetili su krv svoju krv
razlivenu po velikom plavetnilu kilometrima prije zasjede ,
kilometrima prije ljudske ludosti , bahatosti , gluposti .
Rekli su, da , ginemo zbog vas , da bi sutra postali vi i mogli proživjeti
vašu ludosti , bahatost , glupost iz vaše perspektive .
Da bi mogli osjetiti vašu bol , da mi vašu bol osjetimo i kad nismo u vama
ali vi nemožete pojmiti što ste nama napravili zašto ste nas istjerali
zašto nas tjerate iz plavetnila jer mi smo tu bili prije vas i ostat cemo nakon
vas , nadamo se samo da cete se opametiti . Blagoslovljeni nam bili
i krenite pravim putem , pomognite planeti zemlji tom bicu kojem mi
odavno služimo . Ona služi vama u vašoj evoluciji i trpi vas ali ne dozvoljava
da se pretvorite u parazite i samo uzimate a ništa ne dajete .

- <> - Komentari (8) - Isprintaj - #

<>

Koje smo mi životinje

Čitam jučer u novom listu da je netko kod Jadranova pronašao izmasakrirane
delfine, pa to je strašno mi ljudi smo stvarno najveće životinje .
Što su nam oni krivi ,te inteligentne životinje i onda ćemo se taj drugi dan čuditi
kad neki delfin napadne nekog ronioca a ako se to i dogodi po mojem mišljenju
imat će potpuno pravo .
Još sam više tužan kad pomislim da su to možda baš oni delfini koje sam često
viđao kako bezbrižno plivaju , strašno .

Na to mogu reći samo : " Oprosti im oče jer neznaju što čine "

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

<>

Skrivene poruke na vašem blogu

Ništa nije slucajno pa tako ni naziv naših postova koji si sami sebi dajemo
kad pišemo nešto na svom blogu .
Pa mi je tako palo napamet da bi smo možda mogli pronaci u naslovima postova
neka "skrivena " znacenja koja nam podsvjest šalje o nama samima a da to nismo
ni svjesni bili u tom trenutku dok smo pisali blog .

E pa tako ako se ponekad pitate kako dalje i ako ste upali u neku krizu u bilo kojem
podrucju svoga života , pogledajte svoj blog i nazive svih postova jer možda vam
baš oni pokažu put izlaza iz krize , možda nekom ovo zvuci glupo ali ja vjerujem
da nije jer ništa nije slucajno pa ni ti naslovoi koji ste sami sebi davali .

Hajde analizirajte malo , i ja upravo malo "prekapam " po svojim postovima i naslovima
da bih shvatio njihova "skrivena " znacenja i pronašao neke mane kod sebe koje me
koce u ovom momentu a da toga vjerovatno nisam ni svjestan trenutno .

Carpe diem , pusa svima !

- <> - Komentari (1) - Isprintaj - #

<>

Tajanstveni labirint

Znate li da po nekim pričama koje sam čuo Glavni grad Francuske Pariz
nema štetnih zračenja ni od podzemnih voda , ni od tehničkog zračenja
a ni ostalih prirodnih negativnih energija . Zašto je to tako , navodno ga
štiti tajanstveni labirint ispod katedrale u Chartresu . Neznam točno tko
ga je napravio ali izgleda redovnici i to još u 13- om stoljeću .
Inače replika tog labirinta se nalazi i kod nas u neobičnoj hrastovoj šumi
na otoku Cresu koja se zove Tramuntana .
Zanimljivo je to da bi se s takvim labirintima mogli i ostali gradovi možda
zaštititi od negativnih zračenja samo je problem u tome što je teško odrediti
lokaciju gdje ga postaviti .
Za Zagreb bi labirint trebao biti postavljen na planinu Ural u rusiji .
Sad se netko pita zašto tako daleko od Zagreba , e pa to neznam ni ja , nego je
to izjavila jedna naša alternativka koja je navodno proučavala taj labirint pomoću
radiestezije .

- <> - Komentari (0) - Isprintaj - #

<>

Kraj doba jaguara

Malo o 2012. godini :

Po nekima ovaj naš svjet je "peto" sunce ili doba jaguara ,a započeo je
12. 08. 3114. g prije Krista ( koliko je taj datum točan u to ne ulazim ali ga
navode neki spisi , navodno )

To doba jaguara bi trebalo završiti serijom raznih prirodnih kataklizmi
a u prvom redu jakim potresima po Mayama 22. 12. 2012 .g
I tad bi trebalo započeti zlatno doba , prjelazno razdoblje traje od čini mi se
18. 7 . 1987 .g pa do navedenog datuma .

Evo što kaže jedan od naših velikih yoga autoriteta :

"Živimo u vremenu koje teče strahovito brzo , promjene koje će se desiti u
narednih nekoliko godina , ranije bi trajale desetljećima ili stoljećima .
Sjetite se kako je brzo nestao socijalizam . Civilizacijske promjene odvijat će
se u interakciji i harmoniji sa promjenama u prirodi, među planetama i zvjezdama "


Neki tu spominju i osobu po imenu Kalki koja bi trebala odigrati značajnu ulogu
u regeneraciji svijeta od strane bogoljudi . Neznam dali se pod Kalkijem misli na Maitreyu ,
ali moguće da je to ista osoba . Možda i ovaj datum 1987 .g ima veze sa rođenjem
Kalkija ( neznam nagađam )

Ako ima ljudi koji više znaju neka slobodno komentiraju , toliko za sada .

- <> - Komentari (5) - Isprintaj - #

<>

Jupiter i ona

Malo surfam po netu a komp mi je blizu prozora vani je padala kiša .
Počelo se je razvedravati pa sam krajičkom oka opazio zanimljiv prizor
iz oblaka je izašao mjesec a do njega jedna "zvjezda " vrlo blizu .
Kasnije sam shvatio da nije zvjezda već planet jupiter .
Zanimljivo je to da su isto toliko blizu baš večeras kao i u trenutku
mog "dolaska" na ovaj svijet .
I onda baš " slučajno ih ulovim okom kroz prozor i to baš "slučajno izađu
iza oblaka na svega par sekundi , Sve neke zanimljive "slučajnosti "

I onda ona , da ti , reče prije neki dan da bi htjela postati mjesec .
E pa onda pozdrav tom mjesecu .

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

Gospodar vremena

! Veličanstveni saturn !

- <> - Komentari (3) - Isprintaj - #

<>

Egzorcizam

Sanjao 29. 6.

Pocetka se nemogu doslovno prisjetiti , ali bilo je ovako :

Negdje sam bio , uglavnom izvan kuce a onda je brat došao po mene
i rekao : Nisi normalan što si ono napravio u sobi , odi pogledeati i otišao je.
Ja sam za njim došao i pogledao u sobu kad ono po zidovima krvavi pentagrami
i iz njih se doslovno cjedila krv . U tom su mem momentu ukvatili za ruke i noge
i naredili mi da budem miran . Kad sam se pribrao shvatio sam da me drže , otac
majka i brat a ispred mene se pojavila opatica koja je pocela neki obrad sa križom
i svetom vodom . Šokirao sam se kad sam shvatio da je to moja krsna kuma .
Rekla mi je da molim sa njom i da poljubim križ . A ja sam na to ljutito rekao
što ce ti taj križ baci ga jer zbog njega je previše ljudi patilo na ovoj planeti i u tom
momentu se je njen lik promjenio u neko gadno bice puno mržnje i krenulo je
prema meni da me dohvati .
Ne sjecam se tocno kraja ali znam da sam zatražio božansku energiju u tom trenutku
da me zaštiti od napada i istog se casa probudio .

To je bio jedan od jacih doživljaja u snu u zadnjih nekoliko godina .
Nisam još uspio izanalizirati san do kraja ali mislim da ima veze sa nekim mojim strahovima
jer to bice je vjerovatno bilo" materijalizirani" strah .

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

<>

Povratak boginje

Plesala sam za njih upravo onda kad su oni plesali za mene.
Ljubila sam za njih upravo onda kad su oni ljubili za mene.
Njihovi su dodiri bili moja hrana, baš kao i njihovi poljupci.
Njihovi pokreti bili su moja sreća, a moja je sreća postala njihova ekstaza.
.....................................................
Ništa vam neću reći, a vi,
vođeni znamenjem s nebesa
i čežnjom bez kraja i početka,
vi ćete znati, sasvim sigurno znati:
To sam ja, to sam ja…
Ona koja se vratila!

(iz knjige A: P: Kezele - Povratak boginje )

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

Afrička Maska

Jedan zanimljivi tekst koji sam pronašao davno u Magazinu škorpion koji je nekad izlazio
ustvari izlazi i danas ali se zove svjetlost .

Da ne bude zabune ovaj tekst je napisa majstor magike Nenad Žimjanski

Nenad je u jednoj prodavaoni kupio staru Africku masku koja ga je svojim
neobicnim izgledom privukla . Objesio ju je u sobi gdje je spavao .
Tih dana najednom je postao napet , nervozan i stalno umoran .
Nikoga nije sumnjicio ni svoj zamor sa icime povezivao .
Tek jednog je dana odlucio se duboko opustiti . Opuštao je dio po dio tjela
do potpune opuštenosti .
A tada : "Otvorilo mi se trece oko i najednom sam vidio cjelu sobu u kojoj
sam žmireci ležao , te sivkastu nit koja je poput užeta lebdjela u prostoru
povezujuci masku na zidu i moj pupak . Bio sam šokiran . Odmah sam
primjenio magijsku tehniku za prekidanje slicnih magijskih veza , ispraznio
magijski masku , te je potopio u vodu kako bi se do kraja neutralizirala .
Potpm sam je osušio , zapalio a pepeo prosuo u Savu.
Odmah nakon toga sam osjetio olakšanje , smirenost i bio pun snage , kao i inace "

Inace Žimjanskog kao vrsnog poznavatelja okultnih tehnika iznimno cjenim
i hvala mu na ovom tekstu.
Ako ima kakav komentar volio bih da nešto napiše .

- <> - Komentari (4) - Isprintaj - #

<>

Ušao je u svjetlost !

Objavljujem ; Requiem je ušao u bijelu svjetlost !

Nadam se da će i nas ostale uskoro tamo povesti
Svoju je susjednu fotonsku česticu ostavio ovdje u ovom
djelu univerzuma da još malo istražuje !

P. S.

Nadam se da mi ne zamjeraš što sam to objavio

Volio bih doznati više o tome ako je moguće
Može putem bloga a ako ne onda na mail .

- <> - Komentari (5) - Isprintaj - #

<>

Veličanstveni ples

Jutros pred zoru ja na obali mora sjedim ,a oni kao da su znali da sam
tu i čekam ih . Bila je tiha topla noć , more mirno , a onda je nešto narušilo
tu veličanstvenu jutarnju tišinu dolazeći iz pravca zapada . Ponovno su
stigli oni , delfini ,ta veličanstvena bića zemljinog životinjskog carstva , ta bića
koja nam možda mogu predati i neke poruke . Vjerovatno su to bili otac , majka
i djete . Mali veličine možda pola metra je bezbrižno plivao i izvodio razne
vratolomije . Bili su udaljeni od mene nekih 10-ak metara i sve je potrajalo 15-ak
minuta . A onda su nastavili u pravcu istoka u susret zori novoga dana koji se
upravo budio. Neki tvrde da su to bića sa atlantide i žele pomoći ovoj planeti
i svima nama na njoj da lakše pređemo na viši evolutivni stupanj.
Možda će se taj prjelaz dogoditi po Maya kalendaru 22. 12 . 2012 .g .
Ali o tom datumu neki drugi put .

P. S.

Da pozdravili su vas oni redom svih .

- <> - Komentari (5) - Isprintaj - #

<>

Veliki brat ILI . . . ?

Svi pričaju o tome pa ću i ja , evo : http://desktop.google.com/download/earth/GoogleEarth.exe
Nisam probao još skinuti ali hoću uskoro ,
skinite pa vidite dali je tako zanimljivo kao što neki pričaju , komentari ?

Google u službi velikog brata ili ???

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <3

    Kao i svaki cvijet, svaka mladost vene, starosti uzmice,
    cvjeta svaka mudrost i svaka vrlina u svoje vrijeme
    i vjecno nesmije trajati. Srce na svaki zov zivota
    mora spremno biti na oprostaj i nove pocetke,
    da bi se hrabro i bez tuge predalo novim,drugim vezama.
    Neka car se krije u svakom pocetku,
    ona nas stiti i pomaze nam zivjeti.

    Koracajmo veselo kroz prostor u prostor,
    ne prionimo nijednom
    kao domovini, duh svijeta
    ne zeli nas okovati i ograniciti, korak
    po korak zeli nas uzdignuti, prosiriti.
    Tek sto smo u jednom zivotnom
    krugu domaci i prisni postali.
    Samo tko je spreman na polazak i put,
    moze se odhrvati navici
    koja koci.

    Mozda ce nas jos i smrtni cas ka novim prostorima
    mlade poslati, zov zivota nikada nece prestati...
    Stoga hajde, srce, oprosti se i iscjeli"

    Hesse





    "Mudro je imati snove koji su dovoljno veliki
    da ih ne izgubimo iz vida dok ih slijedimo"

    Oscar Wilde


    "Cijeli svijet razdijeljen je na dva dijela. Jedan je vidljiv, a drugi nevidljiv.
    Ono vidljivo samo je odraz onog nevidljivog."

    Zohar 1 , 39

    "Priroda je duzna, kad nebude mogla da izdrzi moj sadasnji oblik
    da mi podari novi oblik postojanja"

    Goethe

<>3>

  • A. M. O. R. C.

    !Virtualni muzej!

    !!! Pr




    Bnei baruch Kabbala

    TJ


    Opstanak planeta



    !Fraktali - kolekcija slika


    [LINK=http://www.esotheria.com/]Knjige ezoterija[/LINK
    Nuit templAPOD

    Giza Piramid
    J.Krishnamurti - Unutrašnja revolucija


    Na dan moje smrti, kada budu nosili moje tijelo
    Ne misli da ću osjećati bol za ovim Svijetom.
    Ne plači i ne govori: "Šteta, šteta."
    Kada se mlijeko pokvari veća je šteta.
    Kada vidiš da me polože u grob, ja neću nestati.
    Zar Sunce i Mjesec nestanu kada zađu?
    Tebi se čini smrt, a to je rađanje.
    Grob ti se čini tamnica, a duša je slobodna postala.
    Koje to zrno ne nikne kada se stavi u zemlju?
    Pa zašto da sumnjaš u zrno čovjekovo?

    Al-Ghazzali


    Još nisam susreo čovjeka od kojega se ne bi moglo nešto naučiti
    ( Alfred de Vigny)

    " ... Vjera je individualni čin.
    Organizirana vjera ima
    tendenciju odumiranja,
    kristaliziranja, teži postati
    praznovjerje, sekta, religija
    radi dogmatskog nadmetanja
    s drugima.
    Istina je zemlja bez puteva
    ( KRISHNAMURTI)

    Siromaštvo nije jednostavno nedostatak novca.
    U krajnjem slučaju to je nedostatak osjećaja osobe
    za stvarnost vlastitog unutarnjeg bića ( PROGOF)

    NEBESKA PJESMA

    Duh se nikada nije rodio
    i nikad nece prestati.
    Prije njega vrijeme nije postojalo
    Kraj i pocetak su samo sni.
    Neroden , besmrtan i nepromjenjiv
    ostaje duh zauvijek
    Smrt ga uopce ne dotice,
    iako njegova kuca izgleda mrtva .

    !Fantastic art!

  • MOLITVA ZA NOVO DOBA

    Ja sam Kreator svemira.
    Ja sam Otac i Majka svemira.
    Sve je poteklo iz Mene.
    Sve ce se vratiti k Meni.
    Um, duh i tijelo Moji su hramovi
    za Sebstvo da ostvari u njima
    Moje vrhovno Bice i Postanje.
    -----------------------------------

  • "Želis li spoznati sebe, onda znaj da si iz dvije
    stvari stvoren. Jedno je ta vanjska ljuska,koja se
    naziva tijelo i kojom vanjsko oko moze gledati.
    Ono drugo je unutarnje, koje se jednom naziva
    duša, jednom duh, jednom srce i koje se može
    spoznati samo unutarnjim očima"

    Al - Ghasali

    R. Steiner.
    Knjige
    M. Pogačnik
    Pogacnik
    G. R. Hodson

    Blog.hr
    Forum.hr
    Internet Monitor
    Kozmički plesači
    Knjige ezoterija
    NUITemple
    APOD


    Giza Piramid
    J.Krishnamurti - Unutrašnja revolucija

    Još nisam susreo čovjeka od kojega se ne bi moglo nešto naučiti
    ( Alfred de Vigny)

    " ... Vjera je individualni čin.
    Organizirana vjera ima
    tendenciju odumiranja,
    kristaliziranja, teži postati
    praznovjerje, sekta, religija
    radi dogmatskog nadmetanja
    s drugima.
    ISTINA JE ZEMLJA BEZ
    PUTEVA ( KRISHNAMURTI)

    )Siromaštvo nije jednostavno nedostatak novca.
    U krajnjem slučaju to je nedostatak osjećaja osobe
    za stvarnost vlastitog unutarnjeg bića ( PROGOF)

    NEBESKA PJESMA

    Duh se nikada nije rodio
    i nikad nece prestati.
    Prije njega vrijeme nije postojalo
    Kraj i pocetak su samo sni.
    Neroden , besmrtan i nepromjenjiv
    ostaje duh zauvijek
    Smrt ga uopce ne dotice,
    iako njegova kuca izgleda mrtva .