Svemirska plesačica

srijeda, 18.04.2007.

stvari se uvijek drugačije odviju.
mali milijun odluka u kratkom dahu urodi plodom tek kad izdahneš i konačno se opustiš.previše svega najednom izobliči trenutke i namjesto intenziteta koji prožimlje pojede te intenzitet koji proždire.

trzam iz dubokog sna.na trenutke otvorim oči dovoljno da prestane bit maglovito i da se slika izoštri.probojna bol takvih momenata prekrije me cijelu zajedno s velom taštine koji je jedino prekrivalo dok sanjam. tad su mi jasne sve težine odluka donesenih čvrstom voljom.i cijelo vrijeme vidim da sam se samo pripremala na posljedice čvrstih odluka. sve prije bilo je samo za igru.učenje kroz igru.

i baš mi je trebala godina, tri čak, da prestanem igrat se više načinom u kojem previše sanjam.
štiteći tako malu sebe pokraj velikih njih.
malih njih iskazalo se.jednako kao što sam mala i ja. ili u suprotnom smjeru.

sve te neke knjige do sad samo su me navele da uvjerim sebe kako se radi o mojim spoznajama, a ne pročitanom retku na strani toj i toj, knjige te i te. tko bi ih uostalom i zapamtio.

a bome uknjiži se čovjek do je nesiguran jako. u nekom trenutku prestah da brojim i pamtim sve te likove i nazive. sve samo da nisam prisutna u gruboj okolini čije posljedice vučem tako da sanjam i danas previše za ovo premalo danog vremena.

neki skijaju jer ih to veseli.neki pak pjevaju.a neki trube na basu do tri ujutro. i sve je dobro dok te to veseli.
e pa da konačno više i mene počnu veselit života trenuci.dajem si.

18.04.2007. u 17:50 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr