Svemirska plesačica

ponedjeljak, 02.04.2007.

ljublana je bolana...

kiša je padala.grad se razlio mojim opancima.dečec kojem sam se dopala ne zove se Davor.ime mu je Petar. onaj drugi dečec kojeg volim puno ipak nije kritično.pobojala sam se na trenutak. život mu se događa kao i svima. grad koji me čeka bio je mirno vlažan.dozvolio je jutarnju kavu na suncu.i nekoliko pokreta van razuma.plesati je mekano.
vozila se u autu koji miriši na cvijetove.velike.žuto narančaste.far from home. igrala se s ciglom savršene veličine.nisam ti pronašla ni jednu kamenu kocku s ulice.zasad.
al sam našla rootsi tootsi.in session.
posadit ćemo pšenicu u sredini. u drvenu bačvu.i brdo začinskog bilja u košare za na plac.
pravit ćemo sokove.sloveniji. studirat cemo voćarstvo i vinogradarstvo.
enzimi će dolazit i prolazit.vezivat na sebe organsko dobro.izdresirat ćemo ih.naučit sebe voljet pravedno.bezgranično.
enzimi će se veseliti kozmično.ipak mene vuče uvijek malo uljevo jače.

02.04.2007. u 11:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr