%_AKO ME IKAD_%

17.11.2008., ponedjeljak

Halid Muslimovic_Eh, kako smo se ljubili

Bila je zima snijegovi su pali
u kosi mojoj tvoji prsti mali
pili smo vino, bila polu tama
prva je vatra gorjela u nama


Da zivot vara tada nismo znali
poljupce njezne naivno smo krali

snijeg opet pada sjecanje mi grije
sreca je jedna, a tuge su dvije


Ref.
Eh, kako smo se ljubili
poljupcima jedno drugo budili

eh cijelu noc smo plakali
kada smo se rastali


Eh, kako smo se ljubili
nasoj sreci drugi su presudili

eh cijelu noc smo plakali
kada smo se rastali


Opet je zima nista isto nije
a ti si lijepa isto kao prije
sinoc te sretoh pogledi se sreli
k'o da nas vjecno od te noci dijeli


Da zivot vara tada nismo znali
poljupce njezne naivno smo krali
snijeg opet pada sjecanje mi grije
sreca je jedna, a tuge su dvije


Ref. 2x
- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sam nastavljam... zaboravila sam lozinku od prošlog bloghica... =) lol
moj prošli bloghic =)

Click here to get images like this!



BaSh Me ZaNiMa Ko To TaKo CeStO PoSjEcUjE MoJ bLoGhIc A Ne OsTaVlJa KoMeNtAre =)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Get this widget!

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors


Custom Myspace Clock


MySpace Backgrounds


Term Papers - Term Paper and Research Paper Site for College Students
Term Papers