_%VOLJENA%_

10.08.2008., nedjelja

JOŠ UVIJEK TE VOLIM

SJEDIM SAMA U MRAKU SOBE
OSJECAM PRAZNINU
PRAZNINU ŠTO JE OSTALA ZA TOBOM
U GLAVI MI SE ISPREPLICU MISLI
POLAKO ME VRACAJU U PROŠLOST,
U DANE KAD SAM BILA SRETNA
U DANE KAD MI OSMIJEH NIJE
SILAZIO S USANA
U DANE KAD SI BIO TU...
CUDNO JE
OSJECAM SE TAKO SAMA...
TAKO ODVOJENA OD SVIJETA...
PRED OCIMA MI JE TVOJ LIK,
POGLED ANĐELA.
SAD TEK SHVACAM KOLIKO MI FALIŠ
KOLIKO MI FALE TVOJI DODIRI
TVOJ GLAS
KOLIKO MI FALI DA JOŠ JEDNOM
CUJEM "VOLIM TE!"


ZA NAJSLADJI OSMIJEH NA SVIJETU



i još neš slatko.. kaj sam našla... =)

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

- 00:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



myspace comments

myspace comments



myspace layout codes

myspace layout



Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors


Custom Myspace Clock

L i N k I c

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace Backgrounds

bloghici koje stalno posjecujem:

Darling Curse
I LOVE Y..(YOUGHURT)..lol
My Life
Andrea_MuSiC qUeEn
AnDrEa_AwAtArI
Anna
Ema