Moja srodna dusa je ostala zarobljena - Varaždin

nedjelja , 16.12.2018.

Srodna dua










Dating Site: Moja srodna dusa je ostala zarobljena






Pri tome su oni detaljno opisivali sta duse rade izmedju zivota na Zemlji. S: Zato sto ne trebam da vidim ikoga — ja sam u zurbi. Prije svega o nivou spiritualne razvijenosti, a dok smo u zemaljskom tijelu, i o nasoj fizickoj svijesti.



moja srodna dusa je ostala zarobljena

Nastupila je tisina koja je potrajala dovoljno dugo daje Raj ostao bez daha. Takav se prizor malokad moze opaziti u podzem noj zeljeznici. Ona se ne zaklinje iako njezini roditelji to cine, cuo sam ih, a najsigurniji znak daje zaljubljena jest da tu rijec izbjegava poput kuge.



moja srodna dusa je ostala zarobljena

I onda dodje dan kada dusa ponovo mora da napusti komfor spiritualnog svijeta i da nacini jos jedan put prema Zemaljskom svijetu. - S druge strane, moram biti oprezna da im ne pomazem isuvise, jer bi im zivot bio isuvise lagan. Je li jos tko gladan?



moja srodna dusa je ostala zarobljena



o ljubavi i srodnoj duši...- Ana Bučević
Prema tradiciji u kojoj je odgojen ljubavnici cesto sanjare o tome da ih je s pojila karma. Nije nazvao ni Mayu ni Mol ly. N: Zasto ga trebas vidjeti? Ra j je osjecao kako se njezine grudi sve slabije nadimaju. Cak i ako Habiba nije zav arao, mogao je racunati na njegovu sutnju.

[Online dating profile manager|Keyboard hook up to ipad|Dating online loveshack]






Oznake: „srodna, duša

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.