18.01.2009. - Nedaj nikome , da te samnom vrate , na dno. - Blog.hr
18.01.2009.

18.01.2009.

^^danas je , 3 mjeseca od kad te nema. necu puno zamarat s tim. tako je lakse

prosao je i prvi tjedan skole :O . nisam se veselila , ne veselim se , ali lijepo mi je . volim svoj razred i nije tako strasno . oni ublaze sve te : )
sada sam dosla iz vana , bila sam sa curicama i bilo nam je divno. prvo zderat palacinke , pa zderat u McDonald's i onda vidit ima kog na klizanju . i imale smo sta vidit :O ali nebitno . nismo ga vidle toliko i sad najedanput , mah .. pricam gluposti ^^

i danas , i jucer smo se sanjkalee . wii, djecica mala . spustamo se ko ludee. i lijepo nam jee. uzivamo :)

Image and video hosting by TinyPic

fali mi sis opet . prek tjedna je u zgu i uzasno mi fali . sve to s njom , njena podrska, tesko je . al kad dode preko vikenda stalno se svađamo. al volim juu , najvisee

idem sada. sutra opet skola :/ ..

Kate




20:56 , Komentiraj { 9 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Moj je poraz vrijedan kao pobjeda
Image and video hosting by TinyPic

''You Say I'm Crazy
I got Your Crazy
You're nothing but
A Womanizer ''

# somebody's still here
katarina <> name
enough <> old
karlovac <> place

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ja . Nemam riječi koje bi me mogle opisati. Mogle bi sve. Placljivac, snažna, tvrdoglava, dobra, ma svee.
Ona koja nikada nebi iznevjerila svoje prijatelje, ona koja bi sve dala za njih. Ona koja bih za njih umrla? Ne znam..
Ona koja u svakoj jbnoj situaciji trazi nes lijepo i nes dobro , ona koja se moze rasplakat na glupost..
Ona koja zna voljetii.

MSN <> yes !
Facebook <> yes !
Tagged <> yes !

She's still here
Ne postoje osoba koja bi dala sve za mene . Mozda ona , voli me , postuje i cjeni sto god da napravim .

''Budi uz mene , jer ti
samo ti me mozes
spasiti ''


sis<3

♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic

>>Karla
>>Ella
>>Alma
>>Nina
>>Kety

>>Bruno , Karlo <3

- - - - -

credits
duckdz. - x x x