i jos jednom , s tugom - Nedaj nikome , da te samnom vrate , na dno. - Blog.hr
08.01.2009.

i jos jednom , s tugom

Za 10 dana bit ce jos jedna od obljetnica tvoe smrti . Tocno 3 mjeseca od kada te nema.
Tocno u ponoc , karla i ja odvojile smo se od drustva i otisle kod skole , docekat prvu godinu bez tebe . I uzasno je , zaista je . Stravicno je cekati iz dana u dana tvoj spontani izlazak iz zgrade , cekati i cekati a znati da neces izaci .

Sjecam se dok smo sjedili ispred skole , iza skole never mind . uvijek je bilo savrseno . Sve je bilo puno opusaka , a mi smo svi zajedno sjedili i pricali o glupostima. I sve se danas moze ponovit al bez tebe.

Na tvom sprovodu shvatila sam kako smo u svemu trebali svi zajedno vise uzivati . Jer sada kad te nema samo nam uspomene ostaju .

I sjetim se naseg povratka s Usca , ti vozis karlu mene fegi . Ja i fegi 100 m ispred al nema veze , karla vice sretno da se osjeca kao da leti i onda zakocis i ode u kukuruze . jao, sve zvuci savrseno.

Sjecam se i naseg kupanja na slapu. Htio si napravit veliki bazen od kamenja, za sve nas , da svi stanemo. Trebali smo drugo jutro , htio si al mi nismo htjele. Trebali smo , nismo jbg.
Napravit cemo ga, bez tebe. Al ostat ce mjesto , onako za tebe . Kao da si s nama , jer u srcu jesi . Zauvijek.

Miss you . Vidimo se jednom , uzivaj i cekaj nas . vole te gazani <3

Kate

Image and video hosting by TinyPic

[ za sandija ( 1994.-2008. )

23:24 , Komentiraj { 30 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Moj je poraz vrijedan kao pobjeda
Image and video hosting by TinyPic

''You Say I'm Crazy
I got Your Crazy
You're nothing but
A Womanizer ''

# somebody's still here
katarina <> name
enough <> old
karlovac <> place

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ja . Nemam riječi koje bi me mogle opisati. Mogle bi sve. Placljivac, snažna, tvrdoglava, dobra, ma svee.
Ona koja nikada nebi iznevjerila svoje prijatelje, ona koja bi sve dala za njih. Ona koja bih za njih umrla? Ne znam..
Ona koja u svakoj jbnoj situaciji trazi nes lijepo i nes dobro , ona koja se moze rasplakat na glupost..
Ona koja zna voljetii.

MSN <> yes !
Facebook <> yes !
Tagged <> yes !

She's still here
Ne postoje osoba koja bi dala sve za mene . Mozda ona , voli me , postuje i cjeni sto god da napravim .

''Budi uz mene , jer ti
samo ti me mozes
spasiti ''


sis<3

♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic

>>Karla
>>Ella
>>Alma
>>Nina
>>Kety

>>Bruno , Karlo <3

- - - - -

credits
duckdz. - x x x